Opinie użytkownika (7)

Witam, sklep Terjan...
Witam, sklep Terjan jest w naszym mieście od dawien dawna. Jednak muszę ich pochwalić, że mimo upływu lat są zawsze na czasie, duży wybór artykułów dziecięcych, począwszy od ciuchów, poprzez zabawki, książki i rzeczy, które są niezbędne przy pielęgnacji i wychowywaniu naszych maluszków.Jest tam zawsze czysto, asortyment poukładany kategoriami.Przy zakupie odpowiedniej ilości towaru za odpowiednią cenę dostaje się kartę stałego klienta, która upoważnia przy kolejnych zakupach do rabatów. W sklepie jest dużo firmowych rzeczy. A co najważniejsze to firma nie sprowadza ciuszków, tylko ma swoją produkcję. Jak urodziłam dziecko, kupiłam tam wszystko co potrzebowałam, a co najważniejsze jakość i wybór towaru był na wysokim poziomie. W tym sklepie kupiłam absolutnie wszystko, co było mi potrzebne do zrobienia wyprawki. Gorąco polecam.

Ada_17

23.01.2012

Terjan

Placówka

Wieluń, Św. Barbary 6A

Nie zgadzam się (4)
Generalnie market ok.Duży...
Generalnie market ok.Duży wybór ciuchów od najmłodszych do najstarszych. Ceny bardzo niskie. Jednak w ostatnim czasie zauważyłam, że są duże braki w różnorodności asortymentu. Chodzi mi o to, że kiedyś mogłam iść do sklepu kilka razy w tygodniu i zawsze kupiłam coś nie drogiego, a ciekawego. A teraz można tam iść raz w miesiącu i nie ma na czym oka zawiesić. Jakość obsługi również pozostawia wiele do życzenia. Panie jakieś odąsane jakby za karę tam pracowały. Robiąc tam zakupy nie można się czuć komfortowo.

Ada_17

23.01.2012

TXM textilmarket

Placówka

Wieluń, plac Legionów 12

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłam supermarket...
Ostatnio odwiedziłam supermarket Biedronka. Gdy podjechałam nie spodobało mi się to, że był mały parking i nie mogłam znaleźć miejsca do zaparkowania. Jednak wchodząc do sklepu byłam pod wrażeniem. Czysto, dostępność produktów i wiele produktów tanio. Oczywiście trzeba było być zorientowanym w cenach, niektóre ceny odbiegały od rzeczywistości. Za niektóre produkty można było dużo przepłacić.Jednak muszę pochwalić obsługę, profesjonalna i na poziomie, a to w dzisiejszych czasach duży plus.Polecam ten sklep.

Ada_17

23.01.2012

Biedronka

Placówka

Kraków, Łużycka 55

Nie zgadzam się (1)
Witam jestem pod...
Witam jestem pod wrażeniem, szybkości załatwiania spraw w firmie PZU, chodzi tu o zwrot z ubezpieczenia, pozytywnie oceniam ich mobilność i możliwość zgłaszania szkód przez telefon jak również przez internet. Zmiana PZU w zupełności na korzyść. Jakość obsługi miła i profesjonalna. Od momentu zgłoszenia szkody, krótki czas oczekiwania na pojawienie się kogoś z firmy i spisania protokołu.

Ada_17

12.01.2012

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pasaż Wieluński, czyli...
Pasaż Wieluński, czyli galeria mebli bardzo pozytywnie zapadła mi w pamięci. Byłam w tym miejscu trzy razy i za każdym obsługa super, w chwili wejścia do sklepu czułam wzrok i zainteresowanie obsługi. A co mnie zaskoczyło, to szybkość realizacji zamówień. Dokonałam zamówienia na meble w poniedziałek, powiedziano mi,że na zamówiony towar będę czekać 2 tygodnie, a tu jak miła niespodzianka,Pan ze sklepu dzwoni w czwartek z informacją, że w ciągu godzinki będą meble dostarczone na domowy adres. Miła transakcja i obsługa, miejsce godne polecenia.

Ada_17

10.12.2011

Pasaż Wieluński

Kontakt online

Nie zgadzam się (4)
Chciałam napisać kilka...
Chciałam napisać kilka słów o tym banku i obsłudze. Akurat ten, którego byłam klientką oceniam bardzo, ale to bardzo pozytywnie, obsługa fachowa i miła. Człowiek czuł się tam kimś ważnym, zostałam poinformowana o wszystkich czego chciałam się dowiedzieć w sposób jasny i czytelny. Naprawdę ta placówka godna jest polecenia. Pozdrawiam.

Ada_17

10.12.2011

BNP Paribas

Placówka

Wieluń, pl.Legionów 6

Nie zgadzam się (0)
Bardzo zła jakość...
Bardzo zła jakość obsługi, mała i nie jasna dostępność do informacji na temat mojego konta, brak potwierdzenia złożenia jakiegokolwiek wniosku, długi czas oczekiwania zwrotu funduszy np. przy likwidacji konta - 30 dni, ale nie od dnia złożenia wniosku w placówce/oddziale tylko 30 dni liczone od dnia kiedy Pani w placówce przekaże mój wniosek kurierowi, a ten dostarczy do głównej siedziby mbanku. Generalnie próbowałam zmienić swoje dane w banku od czerwca, udało się to dopiero parę dni temu. Wniosek o zmianie danych osobowych wysłałam do banku w czerwcu, owy wniosek musiał potwierdzić notariusz lub wójt/burmistrz, mam potwierdzenie pocztowe, że go wysłałam, ale to nic nie dało bo bank i tak go zapodział. Także brak słów, z daleka od tego banku, jak się chce mieć spokojną głowę, dobrze, że miałam tam tylko rachunek oszczędnościowy, a nie wpływało wynagrodzenie, bo nie miałabym środków do życia i normalnego funkcjonowania.

Ada_17

09.12.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
11.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję bardzo za wyrażenie swojej opinii na portalu jakoscobslugi.pl. Bardzo mi przykro, że nie jest Pani zadowolona z usług świadczonych przez mBank, natomiast pragnę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Każda osoba posiadająca rachunek w naszym banku otrzymuje zestaw haseł dzięki, którym może zarządzać swoim kontem internetowo, bądź telefonicznie. Potwierdzenia złożonych wniosków są natomiast wysyłane na zarejestrowany adres mailowy - jeżeli Klient takowego nie posiada w każdym momencie może sprawdzić status złożonego wniosku kontaktując się z Operatorem mLinii, do czego zachęcam na przyszłość. Wypowiedzenie Umowy o prowadzenie rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych realizowane jest, zgodnie z Regulaminem, z zachowaniem 30dniowego okresu wypowiedzenia od momentu zarejestrowania wpływu dokumentu. Doradcy w placówkach naziemnych, jako pracownicy banku internetowego, nie posiadają dostępów do rachunków Klientów, dlatego składane wypowiedzenia są przekazywane do pracowników centrali posiadających stosowne uprawnienia. Oczywiście, w trakcie trwania okresu wypowiedzenia, rachunek jest aktywny, a Klienci mogą dokonywać przelewów w dowolnym momencie. Odnosząc się do procesu zmiany danych osobowych to dogodną formą aktualizacji jest wizyta w placówce. W przypadku korespondencyjnej zmiany danych polecam kontakt z infolinią, aby ustalić kiedy zarejestrowano wpływ wysłanego przez Panią formularza. Jesteśmy do Pani dyspozycji w placówkach oraz przez całą dobę pod numerami mLinii 801 300 800 lub 42 6300 800. Z poważaniem Joanna Włodarczyk, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi