Opinia użytkownika: Ada_17
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Bardzo zła jakość obsługi, mała i nie jasna dostępność do informacji na temat mojego konta, brak potwierdzenia złożenia jakiegokolwiek wniosku, długi czas oczekiwania zwrotu funduszy np. przy likwidacji konta - 30 dni, ale nie od dnia złożenia wniosku w placówce/oddziale tylko 30 dni liczone od dnia kiedy Pani w placówce przekaże mój wniosek kurierowi, a ten dostarczy do głównej siedziby mbanku. Generalnie próbowałam zmienić swoje dane w banku od czerwca, udało się to dopiero parę dni temu. Wniosek o zmianie danych osobowych wysłałam do banku w czerwcu, owy wniosek musiał potwierdzić notariusz lub wójt/burmistrz, mam potwierdzenie pocztowe, że go wysłałam, ale to nic nie dało bo bank i tak go zapodział. Także brak słów, z daleka od tego banku, jak się chce mieć spokojną głowę, dobrze, że miałam tam tylko rachunek oszczędnościowy, a nie wpływało wynagrodzenie, bo nie miałabym środków do życia i normalnego funkcjonowania.