Miałam dzisiaj okazję wstąpić do placówki Euro Banku w Wejherowie.
Czekałam, gdyż przede mną obsługiwana była jedna osoba. Miałam czas na obserwację. w Placówce zastałam jednego obsługującego pracownika, nie mam tu do tego zastrzeżeń bo nie było nawet potrzeby,aby druga osoba obsługiwała. Chce po prostu nawiązać do tego, że na drugim stanowisku widniała informacja, która bardzo mi się spodobała. "Doradca będzie dostępny za 15 minut", bardzo przydaje się taka etykieta ponieważ często zdarza się tak, że klienci pytają czy ktoś jeszcze obsługuje i to burzy pracę osoby, która obsługuje i musi jeszcze odpowiadać na takie pytania. Ogromny plus za organizacje pracy.
Jeśli chodzi o obsługę to mam zastrzeżenie ponieważ kiedy zapytałam się doradcy ile mam na koncie, usłyszałam odpowiedź nie pokrywającą się z prawdą. Musiałam się zapytać jeszcze raz, gdyż coś mi się nie zgadzało i wtedy doradca sprawdził dokładną kwotę. Obsługę oceniam na bardzo pobieżną i lekceważącą. Czułam się tak jakbym była niewygodnym klientem w danym czasie.
Sklep zoologiczny ZOO Karina polecam wszystkim. Bardzo duży wybór, sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Jeśli chodzi o akwarystykę można śmiało podejść do obsługującego personelu i zadawać pytania. Sprzedawca odpowiadał rzeczowo, podał nawet przykład z życia osobistego, co świadczyło o jego doświadczeniu w danym temacie. Pracownicy ubrani w jednakowe stroje, bez problemu można znaleźć pracownika z danego działu. Pracownik zainteresowany klientem, widząc osobę, który zastanawia się nad czymś podchodzi i pyta czy może w czymś pomóc. Czasami jest to robione w sposób nachalny, ale tutaj tego nie zauważyłam. Obsługa pozwoli klientowi rozejrzeć się, poszukać interesującej go rzeczy i jeśli widzi, że może być jakiś problem podchodzi i grzecznie pyta czy przyda się jego pomoc. Sposób w jaki to robią jest w pełni profesjonalny. Polecam wszystkim.
W dniu dzisiejszym robiłam zakupy w CCC w Rumi. Towar elegancko wyeksponowany, porządek na półkach, bardzo łatwo można było znaleźć to czego szukałam. Personel widoczny w sklepie, w razie problemu bez większych przeszkód można było zapytać obsługę. Jedyna nie przyjemna sytuacja odbyła się przy kasie. Stoję w kolejce, już mam być obsługiwana i podchodzi osoba z obsługi do kasy i zaczynają dyskutować. Stałam może jakieś 3 może 4 minuty, bez żadnego grzecznościowego słowa "przepraszam" i słuchałam o jakiejś sytuacji problemowej. to jedyny zarzut jeśli chodzi o wizytę w tym sklepie.
Wpłacałam w dniu dzisiejszym gotówkę na konto. Weszłam do placówki dokładnie o 16:55. Zdaję sobie sprawę, że było to pięć minut przed zamknięciem, ale chciałam sprawdzić w jaki sposób zachowa się doradca. Tak jak się spodziewałam beż większych formalności przyjął wpłatę i pożegnaliśmy się. Obsługę oceniłabym na bardzo pobieżną, doradca nie zadał sobie trudu aby zapytać o cokolwiek, zaproponować którykolwiek produkt. Jeśli chodzi o sprawę z którą przyszłam do banku to owszem załatwiłam ją, ale tak do końca nie byłam zadowolona z obsługi. Druga sprawa, którą chciałam poruszyć to fakt, że podczas obsługi były otwarte drzwi do pomieszczenia socjalnego i stamtąd dochodziły odgłosy rozmów prywatnych. Uważam, że jeśli odbywają się takie rozmowy to powinny one odbywać się poza salą obsługi. Powinno dołożyć się wszelkich starań, aby klient nie musiał brać w tym udziału np. zamknąć drzwi do pomieszczenia socjalnego. W placówce panował porządek, materiały informacyjne powykładane, dostępne dla klientów.
Dzisiaj miałam przyjemność odwiedzić cukiernio - lodziarnie Wenta w Wejherowie. Przyznam, że jeśli chodzi o zakup lodów to uważam to miejsce za najlepsze w mieście. Wchodząc do kawiarni zaobserwowałam kolejkę ludzi, ale obsługa stanęła na wysokości zadania i potrafili podać klientom to po co stali ekspresowo. Wszyscy pracownicy ubrani w stroje służbowe, każdy zaangażowany w pracę. Nie zaobserwowałam pracownika, który stałby nic nie robiąc w momencie kiedy w środku przed ladą stało około 10 osób. Witryny cukiernicze czyste, torty i ciasta elegancko poukładane na czystych tacach. Jeśli chodzi o gablotę z lodami to była uzupełniona, wszystkie komory były pełne. Zauważyłam, że dwa smaki lodów nie zostały opisane. Utrudniało to obsługę, gdyż klienci dopytywali się jakie to smaki. Stoliki na bieżąco sprzątane po odchodzących klientach. Jedyna rzecz, która nie wyglądała zachęcająco i odstraszała dźwiękiem to elektryczna urządzenie wiszące nad pracującym personelem, które likwidowało owady. Dźwięk i zapach palonych latających stworzeń może zniesmaczyć odwiedzających jak również odstraszyć potencjalnych klientów. Miejsce ogólnie przyjemne i czyste. Dyskomfort mogą czuć osoby kiedy poczują i usłyszą zapach i dźwięk palonych owadów.
O 8:30 robiłam zakupy w sklepie Kaufland w Wejherowie. Wchodząc byłam mile zaskoczona porządkiem przed sklepem, koszyki po odstawiane na swoje miejsce. Zaskoczona byłam tym, gdyż rzadko się zdarza, że jest ład przed obiektem. W środku bardzo miło grała muzyka, niezbyt głośno więc można było robić w miłej atmosferze zakupy. Uzupełniony towar na półkach, ogólnie panował porządek w sklepie. Przechodząc między regałami natknęłam się na dwie rozmawiające osoby. Jedną z nich na pewno był pracownik sklepu, gdyż był w stroju służbowym. Z rozmowy tych ludzi wywnioskowałam że tą drugą osobą był przełożony. Rozmowa dotyczyła czasu pracy, wypracowanych godzin. Według mnie takie rozmowy powinny odbywać się na zapleczu, bądź w pomieszczeniu gdzie można swobodnie porozmawiać bez konieczności uczestnictwa w tym osób postronnych. Kolejne zachowanie pracownika, które nie należało do najodpowiedniejszych to sytuacja przy kasie. Kasjerka bardzo grzecznie przywitała mnie i zaczęła mnie obsługiwać. Kiedy płaciłam zaczęła rozmawiać z koleżanką, która pracowała na drugim stanowisku kasowym. Rozmowa a raczej krzyki dotyczyły prywatnych spraw. Poczułam się w tym momencie przeszkodą w ich rozmowie. Zlekceważyły klientów całkowicie.
Witam,
Dzisiaj miałam okazję podejść do placówki Eurobanku w Wejherowie. Doradczyni bardzo miło mnie przywitała. Byłam pozytywnie zaskoczona tym, że pomimo że weszłam punkt 9 to osoba była już gotowa do pracy. Nie musiałyśmy czekać aż komputer się uruchomi. W palcówce panował porządek, stojaczki z informacjami dla klientów były pouzupełniane, nie było problemu z jakimikolwiek brakami. Na zadane pytania doradca odpowiadał rzeczowo i zrozumiale, sam od siebie proponował rozwiązania problemu z którym przyszłam, nie musiałam nadzwyczaj dopytywać się w jaki sposób mogę sobie poradzić. Bardzo przyjemna obsługa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.