Opinia użytkownika: 05jus02plo
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Miałam dzisiaj okazję wstąpić do placówki Euro Banku w Wejherowie. Czekałam, gdyż przede mną obsługiwana była jedna osoba. Miałam czas na obserwację. w Placówce zastałam jednego obsługującego pracownika, nie mam tu do tego zastrzeżeń bo nie było nawet potrzeby,aby druga osoba obsługiwała. Chce po prostu nawiązać do tego, że na drugim stanowisku widniała informacja, która bardzo mi się spodobała. "Doradca będzie dostępny za 15 minut", bardzo przydaje się taka etykieta ponieważ często zdarza się tak, że klienci pytają czy ktoś jeszcze obsługuje i to burzy pracę osoby, która obsługuje i musi jeszcze odpowiadać na takie pytania. Ogromny plus za organizacje pracy. Jeśli chodzi o obsługę to mam zastrzeżenie ponieważ kiedy zapytałam się doradcy ile mam na koncie, usłyszałam odpowiedź nie pokrywającą się z prawdą. Musiałam się zapytać jeszcze raz, gdyż coś mi się nie zgadzało i wtedy doradca sprawdził dokładną kwotę. Obsługę oceniam na bardzo pobieżną i lekceważącą. Czułam się tak jakbym była niewygodnym klientem w danym czasie.