Opinia użytkownika: 05jus02plo
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Wpłacałam w dniu dzisiejszym gotówkę na konto. Weszłam do placówki dokładnie o 16:55. Zdaję sobie sprawę, że było to pięć minut przed zamknięciem, ale chciałam sprawdzić w jaki sposób zachowa się doradca. Tak jak się spodziewałam beż większych formalności przyjął wpłatę i pożegnaliśmy się. Obsługę oceniłabym na bardzo pobieżną, doradca nie zadał sobie trudu aby zapytać o cokolwiek, zaproponować którykolwiek produkt. Jeśli chodzi o sprawę z którą przyszłam do banku to owszem załatwiłam ją, ale tak do końca nie byłam zadowolona z obsługi. Druga sprawa, którą chciałam poruszyć to fakt, że podczas obsługi były otwarte drzwi do pomieszczenia socjalnego i stamtąd dochodziły odgłosy rozmów prywatnych. Uważam, że jeśli odbywają się takie rozmowy to powinny one odbywać się poza salą obsługi. Powinno dołożyć się wszelkich starań, aby klient nie musiał brać w tym udziału np. zamknąć drzwi do pomieszczenia socjalnego. W placówce panował porządek, materiały informacyjne powykładane, dostępne dla klientów.