Opinia użytkownika: 05jus02plo
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: O 8:30 robiłam zakupy w sklepie Kaufland w Wejherowie. Wchodząc byłam mile zaskoczona porządkiem przed sklepem, koszyki po odstawiane na swoje miejsce. Zaskoczona byłam tym, gdyż rzadko się zdarza, że jest ład przed obiektem. W środku bardzo miło grała muzyka, niezbyt głośno więc można było robić w miłej atmosferze zakupy. Uzupełniony towar na półkach, ogólnie panował porządek w sklepie. Przechodząc między regałami natknęłam się na dwie rozmawiające osoby. Jedną z nich na pewno był pracownik sklepu, gdyż był w stroju służbowym. Z rozmowy tych ludzi wywnioskowałam że tą drugą osobą był przełożony. Rozmowa dotyczyła czasu pracy, wypracowanych godzin. Według mnie takie rozmowy powinny odbywać się na zapleczu, bądź w pomieszczeniu gdzie można swobodnie porozmawiać bez konieczności uczestnictwa w tym osób postronnych. Kolejne zachowanie pracownika, które nie należało do najodpowiedniejszych to sytuacja przy kasie. Kasjerka bardzo grzecznie przywitała mnie i zaczęła mnie obsługiwać. Kiedy płaciłam zaczęła rozmawiać z koleżanką, która pracowała na drugim stanowisku kasowym. Rozmowa a raczej krzyki dotyczyły prywatnych spraw. Poczułam się w tym momencie przeszkodą w ich rozmowie. Zlekceważyły klientów całkowicie.