Zakupiłem nowy telewizor, brakowało tylko oferty operatora telewizji. Po pracy postanowiłem odwiedzić punkt obsługi klienta firmy Multimedia Polska w pobliskim centrum handlowym. Samo stanowisko obsługi na pierwszy rzut oka wydał mi się ascetyczny, tylko 3 ulotki i jedna pani w obsłudze. Ulotki owszem miały kolorowe strony ale oprócz okładki nie różniły się treścią, jeśli operator chciał w ten sposób pokazać bogactwo oferty programowej to mu nie wyszło. Obsługa wołała o pomstę do nieba, pani zmierzyła mnie wzrokiem od stóp do głów i nawet niezaszczyciła pytaniem czy w czymś może mi pomóc. Na pytanie o ofertę uzyskałem informację, że wszystko jest w ulotkach, a pytając o zasięg i dostępność uzyskałem nr telefonu do montera... Z takim zaangażowaniem i prezentacją oferty życzę tej firmie sukcesów. Będzie jej to bardzo potrzebne.
Bank oferuje klientom konta osobiste z dostępem poprzez bankowość elektroniczną. Jedną z usług jest serwis internetowy banku. Jak wielu klientom posiadających dzieci, przez przypadek zablokowały hasło. Aby odblokować dostęp udałem się do oddziału który prowadzi mój rachunek. Kolejka kilkuosobowa, gdyż na 4 okienka działa jedno, ale postanowiłem być wytrwały. Czas oczekiwania umila muzyka sącząca się w tle i dość wygodne fotele. Ogólnie placówka ładnie wyposazona i schludnie wyglądająca. Problem pojawia się z chwilą podejścia do okienka. Pani całkiem miła i pełna usmiechu, prosi o kilka minut cierpliwości, sprawdza dane w systemamach po czym stwierdza iż konieczny jest kontakt telefoniczny, dzwoniąc na infolinię dowiaduję się, że aby odblokować dostęp do internetu potrzebuję hasła z oddziału. Oddałem słuchawkę Pani w okienku, po jej minie wywnioskowałem że nie wie o czym mówimy. Kilkakrotnie tak przejmowaliśmy słuchawkę, po około 45 minutach i kilku konsultacjach, wydano mi kopertę z hasłem i zmęczony wróciłem do domu. Konsultant infolinii zdalnie był wstanie zrobić dla mnie więcej niż, uprzejma pani w ładnym oddziale. Zastanawiam się czy problem jest tylko w tej dyspozcji czy ogólnie nie ma sensu chodzić do tego oddziału.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.