Opinia użytkownika: Łukasz_423
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Bank oferuje klientom konta osobiste z dostępem poprzez bankowość elektroniczną. Jedną z usług jest serwis internetowy banku. Jak wielu klientom posiadających dzieci, przez przypadek zablokowały hasło. Aby odblokować dostęp udałem się do oddziału który prowadzi mój rachunek. Kolejka kilkuosobowa, gdyż na 4 okienka działa jedno, ale postanowiłem być wytrwały. Czas oczekiwania umila muzyka sącząca się w tle i dość wygodne fotele. Ogólnie placówka ładnie wyposazona i schludnie wyglądająca. Problem pojawia się z chwilą podejścia do okienka. Pani całkiem miła i pełna usmiechu, prosi o kilka minut cierpliwości, sprawdza dane w systemamach po czym stwierdza iż konieczny jest kontakt telefoniczny, dzwoniąc na infolinię dowiaduję się, że aby odblokować dostęp do internetu potrzebuję hasła z oddziału. Oddałem słuchawkę Pani w okienku, po jej minie wywnioskowałem że nie wie o czym mówimy. Kilkakrotnie tak przejmowaliśmy słuchawkę, po około 45 minutach i kilku konsultacjach, wydano mi kopertę z hasłem i zmęczony wróciłem do domu. Konsultant infolinii zdalnie był wstanie zrobić dla mnie więcej niż, uprzejma pani w ładnym oddziale. Zastanawiam się czy problem jest tylko w tej dyspozcji czy ogólnie nie ma sensu chodzić do tego oddziału.