Opinia użytkownika: Łukasz_423
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Zakupiłem nowy telewizor, brakowało tylko oferty operatora telewizji. Po pracy postanowiłem odwiedzić punkt obsługi klienta firmy Multimedia Polska w pobliskim centrum handlowym. Samo stanowisko obsługi na pierwszy rzut oka wydał mi się ascetyczny, tylko 3 ulotki i jedna pani w obsłudze. Ulotki owszem miały kolorowe strony ale oprócz okładki nie różniły się treścią, jeśli operator chciał w ten sposób pokazać bogactwo oferty programowej to mu nie wyszło. Obsługa wołała o pomstę do nieba, pani zmierzyła mnie wzrokiem od stóp do głów i nawet niezaszczyciła pytaniem czy w czymś może mi pomóc. Na pytanie o ofertę uzyskałem informację, że wszystko jest w ulotkach, a pytając o zasięg i dostępność uzyskałem nr telefonu do montera... Z takim zaangażowaniem i prezentacją oferty życzę tej firmie sukcesów. Będzie jej to bardzo potrzebne.