Obsługa na dobrym poziomie oczywiście dopiero przy kasie,chodząc po sklepie można spokojnie wszystko obejrzeć bez ciągłych pytań ze strony personelu :"Czy mogę w czymś pomóc?" i wodzenia wzrokiem za klientem co zawsze jest krępujące dla klienta.:) Szybka obsługa przy kasie, paragon dołączonym do zakupu a dokładnie włożony do reklamówki,która była gratis. Ceny dość przyzwoite, osobiście udało mi się znaleźć to czego szukałam z działu dziecięcego w dobrym rozmiarze,kolorze i cenie obniżonej wg metki o prawie 50% a była to odzież zimowa bardzo dobrej jakości. W innych sklepach a odwiedziłam wszystkie z podobnym asortymentem ceny odzieży dziecięcej były dużo wyższe. Mam nadzieję na więcej takich miłych niespodzianek w H&M. Porządek na sklepie,towar poukładany,czyste przymierzalnie,szybka i profesjonalna obsługa przy kasie na pewno zachęci nie jedną osobę do odwiedzenia tegoż sklepu. Gdyby jeszcze można było dostać kartę stałego klienta lub programem lojalnościowym z jakimiś zniżkami to byłoby wręcz idealnie. Polecam w 100%!!!
Przy wejściu nie było nikogo,nikt nawet nie zwrócił uwagi na wchodzącego klienta. Dwie osoby stojące w pobliżu kasy rozmawiały sobie w najlepsze,wręcz flirtowały, nie zwracając nawet uwagi na to,że ktoś chodzi po sklepie. Nikt do mnie nie podszedł,nie zaproponował pomocy w poszukiwaniu jakiegoś produktu. Po przejrzeniu całego asortymentu z działu damskiego i męskiego wybrałam jedną rzecz,z którą podeszłam do kasy, do której podeszła młoda Pani z obsługi, przerywając wesołą konwersacje z równie młodym panem z personelu. Dopiero przy wbijaniu kodu na kasie powitała mnie. Wtedy zapytałam,wiedząc i widząc że nie ma, czy nie ma płaszczyków zimowych tych samych,które są dostępne w sklepie internetowym, otrzymałam odpowiedź,że już dawno się wyprzedała kolekcja zimowa i jest tylko to co widać na sklepie. Pani zaproponowała mi płatną torebkę na zakupy,za którą pieniążki mają być przekazane na Dom Dziecka. interesujące posunięcie ze strony firmy, lecz koszt torebki był zbyt wysoki co do jej rozmiarów i jakości,więc podziękowałam grzecznie. Pani zapytała o kartę stałego klienta,na którą zbiera się punkty w programie lojalnościowym,z tego względu że karta została w samochodzie zadałam pytanie czy nie można później przyjść z paragonem i nabić punkty, otrzymałam odpowiedź negatywną: "Nie można". Podziękowałam,pożegnałam się, Pani ekspedientka odpowiedziała tym samym. Z moich osobistych obserwacji wynika, iż ceny w sklepie internetowym nie są adekwatne do tych ze sklepu stacjonarnego,lecz są niższe i to znacznie. W sklepie stacjonarnym brakuje wielu produktów dostępnych przez internet,nie ma promocji tak jak w internecie. Personel nie spełnia podstawowych standardów obsługi,lecz swoim zachowaniem zniechęca a nawet irytuje klientów. Ceny są nieco zawyżone,ale tak jest we wszystkich sklepach w Centrum Handlowym Twierdza w Zamościu. Jedynie jakość produktów Top Secret & Friends zasługuje na ocenę bdb.
Zakupy w Auchan to sama przyjemność. Niskie ceny, duży wybór produktów z każdej dziedziny, jakość towaru jest różna,ale wszystko zależy od tego czego się poszukuje. Duży parking podziemny. Szkoda że nie ma takich sklepów w całej Polsce a dokładniej w woj.lubelskim. Polecam !!!
Personel sklepu bardzo miły, szybko podchodzi do kasy by obsłużyć klienta,schludnie ubrany oraz bardzo staranny w obsłudze: proponuje doładowanie do telefonu, daje paragon na zakończenie transakcji, zaprasza do ponownego odwiedzenia sklepu. Porządek na sklepie na dobrym poziomie, duży wybór produktów dziecięcych,damskich i nie tylko w niewygórowanych cenach, częste promocje,obniżki końcówek serii. Często zmieniający się asortyment odzieży dla dzieci zgodnie z pora roku. Można spokojnie wszystko obejrzeć,przymierzyć w przymierzalni,spokojnie zrobić zakupy. Nie jest żadnych zaskoczeniem,że sklep jest bardzo popularny i ma wielu stałych klientów. Polecam!!!
Dobra jakość produktów, lecz ceny dość zawyżone,zwłaszcza odzieży F&F. Ryby mrożone panga,mintaj w atrakcyjnej cenie cały czas,jest taniej niż w innych supermarketach. Ogólnie zaobserwowany porządek między regałami, czyste podłogi poza wejściem głównym. Gdzie nie gdzie tabliczki z informacją o tymczasowym braku towaru. Częsty brak świeżych warzyw i owoców a jedynie pojedyncze niezachęcające z wyglądu np. banany czy pomidory. Brak kasjerek tylko 3 kasy samoobsługowe,jak są dłuższe kolejki dopiero wtedy osoba z obsługi uruchamia czwarta kasę samoobsługową. jestem osobą młodą,dlatego nie jest to dla mnie żaden problem,poza tym że nie można zrobić dużych zakupów ze względu na zbyt małą strefę pakowania,ale jak kupuje się tylko kilka produktów to nie ma problemu. Kasy samoobsługowe są natomiast wielkim utrudnieniem dla osób starszych,wiem o tym z własnych obserwacji. Jeszcze jeden szczegół, gdy chcemy zapłacić drobnymi to musimy wrzucać monety pojedynczo a nie całą wyliczoną kwotę naraz,co nieraz długo trwa,gdy akurat zakupy robi np.Pan kierowca busów bogaty w niskie nominały:). Plusem jest czas otwarcia sklepu do godziny 24:00.
Obsługa bez zarzutu. Te same produkty,czyli np. seria Old Spice dla mężczyzn, szampony do włosów wszystkich marek dostępnych w tym sklepie np. Head&Shoulders, Elsseve od L'oreal, czy kremy Nivea można kupić w innych sklepach dużo taniej. Panie ekspedientki stojące w głębi sklepu oferują swoją pomoc, kasjerka oferuje produkt w promocji. Panie są uprzejme,ale zadają tylko oficjalne pytanie: W czym mogę pomóc?"i nic więcej, chociaż to jest zrozumiałe,bo nie każdy lubi nachalną obsługę. Jak na razie to jedyna drogeria w tym mieście,więc nie ma wyboru i trzeba "brać co dają".:)
Zakupy w centrum handlowym Kaufland mogły być przyjemnością, niskie ceny, szeroki wybór asortymentu,artykuły spożywcze oznakowane,lecz pojawia się sporo minusów. Przykłady to: brak cen na półkach przy niektórych artykułach,dużo wyższe ceny zabawek,książek w porównaniu z innymi supermarketami w okolicy nawet z Tesco,co jest naprawdę zaskakujące - najmniejsze opakowanie klocków Lego Friends w Tesco kosztuje 24,99zł a w Kauflandzie 39,99zł,w internecie od 19,99zł,zwykle inne artykuły są tańsze niż w Tesco,ale nie wszystkie. Często trzeba sprawdzać ceny na czytnikach umieszczonych w sklepie, np. przy regale z ręcznikami jednorazowymi, więc trzeba się nieraz nabiegać. Poza minusami asortymentu komentarz należy się również Paniom obsługującym kasy, od 2 lat robię zakupy średnio raz na tydzień i tylko 2 razy spotkałam się z wyjątkową uprzejmością kasjerki,która zapytała o to czy zakupy się udały,owa Pani zasługuje na plakietkę z logo Jakość Obsługi w 100%,dodam że kasjerka ta 2 razy w krótkim odstępie czasu obsłużyła mnie z należytym szacunkiem,uśmiechem i życzliwością. Obecnie Panie kasjerki faktycznie zachowują się jak roboty,ale nie dziwię się im,że się nie uśmiechają,cały czas muszą stać za kasą. Dyskont z napojami charakteryzują częste zmiany cen,np.sok 100% pomarańczowy,który kosztował 2,45 obecnie kosztuje już 3,45,a nie jest to sok Hortexu czy Fortuny tylko wyprodukowany na potrzeby supermarketów Kaufland. Ogólnie rzecz biorąc polecam zakupy w Kauflandzie ze względu na duży wybór towaru w jednym miejscu,ale radzę być ostrożnym i sprawdzać ceny,porównywać z innymi sklepami. :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.