Opinia użytkownika: toscana
Dotycząca firmy: Top Secret
Treść opinii: Przy wejściu nie było nikogo,nikt nawet nie zwrócił uwagi na wchodzącego klienta. Dwie osoby stojące w pobliżu kasy rozmawiały sobie w najlepsze,wręcz flirtowały, nie zwracając nawet uwagi na to,że ktoś chodzi po sklepie. Nikt do mnie nie podszedł,nie zaproponował pomocy w poszukiwaniu jakiegoś produktu. Po przejrzeniu całego asortymentu z działu damskiego i męskiego wybrałam jedną rzecz,z którą podeszłam do kasy, do której podeszła młoda Pani z obsługi, przerywając wesołą konwersacje z równie młodym panem z personelu. Dopiero przy wbijaniu kodu na kasie powitała mnie. Wtedy zapytałam,wiedząc i widząc że nie ma, czy nie ma płaszczyków zimowych tych samych,które są dostępne w sklepie internetowym, otrzymałam odpowiedź,że już dawno się wyprzedała kolekcja zimowa i jest tylko to co widać na sklepie. Pani zaproponowała mi płatną torebkę na zakupy,za którą pieniążki mają być przekazane na Dom Dziecka. interesujące posunięcie ze strony firmy, lecz koszt torebki był zbyt wysoki co do jej rozmiarów i jakości,więc podziękowałam grzecznie. Pani zapytała o kartę stałego klienta,na którą zbiera się punkty w programie lojalnościowym,z tego względu że karta została w samochodzie zadałam pytanie czy nie można później przyjść z paragonem i nabić punkty, otrzymałam odpowiedź negatywną: "Nie można". Podziękowałam,pożegnałam się, Pani ekspedientka odpowiedziała tym samym. Z moich osobistych obserwacji wynika, iż ceny w sklepie internetowym nie są adekwatne do tych ze sklepu stacjonarnego,lecz są niższe i to znacznie. W sklepie stacjonarnym brakuje wielu produktów dostępnych przez internet,nie ma promocji tak jak w internecie. Personel nie spełnia podstawowych standardów obsługi,lecz swoim zachowaniem zniechęca a nawet irytuje klientów. Ceny są nieco zawyżone,ale tak jest we wszystkich sklepach w Centrum Handlowym Twierdza w Zamościu. Jedynie jakość produktów Top Secret & Friends zasługuje na ocenę bdb.