Odwiedziłam sklep ponieważ chciałam sprzedaż nieużywany już telefon i poprosiłam o wycenę. Na stronie internetowej była informacja, że można się udać do sklepu stacjonarnego i pracownik przedstawi ofertę. Lokal wyglądał dobrze, był czysty i nie było długiej kolejki. Niestety jakość obsługi klienta bardzo mocno mnie rozczarowała. Pan poprosił o zobaczenie telefonu do wyceny i zaczął komentować moje etui. Nie przesadzę jeżeli powiem, że wyśmiewał mój wybór. Uważam, że jest to bardzo nieprofesjonalne podejście i nigdy nie powinno mieć miejsca. Koniec końców oznajmił, że sprzedaż telefonu w x-kom nie będzie dla mnie opłacalna i nawet nie podał stawki.
Biedronka ma bardzo małe alejki, pomimo dostępnych dużych wózków bardzo ciężko jest się nimi poruszać. Towar często nie prezentuje się zachęcająco, jest bałagan. Korzystałam z kas samoobsługowych i gdy pojawił się błąd (nieprawidłowa waga produktu pomimo wybrania odpowiedniej pozycji na ekranie) w pobliżu nie było osoby zajmującej się tymi kasami. Po 10 min oczekiwania poszłam poszukać jakiegokolwiek pracownika na sklepie i w końcu udało się zrobić zakupy, ale widać że są duże braki w personelu. Pracownicy są przemęczeni przez co spada wydajność a kasy samoobsługowe nie są wystarczająco zaopiekowane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.