Po wejściu do sklepu zauważyłam brudne podłogi oraz brak koszyków zakupowych. W dziale z warzywami znajdowały się rzodkiewki w promocji 1+1 gratis. Niestety ich jakość była niezachęcająca - zwiędłe liście i pomarszczone bulwy świadczyły o nieświeżości produktu. Przechodząc między owocami, a pieczywem i lodówkami, zauważyłam ogromną ilość cenówek - niepokrywającą się z rodzajem żywności przy jakiej się znajdywały. W dalszej części lokalu znajdowały się liczne palety z towarem, które zdecydowanie utrudniały przemieszczanie się oraz sięganie po produkty. Na sklepie zauważyłam jednego sprzedawcę wykładającego towar. Na półkach brakowało kilku rzeczy, które chciałam kupić. Po zebraniu części zakupów, które udało mi się dostać, podeszłam do jedynej otwartej kasy. Stałam w kolejce 18 minut. Kasjer był bardzo kulturalny i uprzejmy. Szybko skasował moje zakupy i podziękował za wizytę.
27.02.24r. udałam się do Żabki. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez sprzedawcę. Sklep był czysty, przejścia niezastawione, a towar i cenówki dołożone. Nie zauważyłam luk, ani żadnych braków. Po wybraniu produktów podeszłam do kasy, którą obsługiwała jedna pani. Nie było kolejki. Produkty zostały zeskanowe. Zapytano mnie o aplikację sklepu oraz zaproponowano jej ściągnięcie i założenie konta. Ponadto sprzedawca zaproponował dodatkowy produkt z koszyczka. Obsługująca mnie kobieta była bardzo miła i kulturalna. Podziękowała za zakupy i zaprosiła mnie ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.