Opinia użytkownika: tangerine
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zauważyłam brudne podłogi oraz brak koszyków zakupowych. W dziale z warzywami znajdowały się rzodkiewki w promocji 1+1 gratis. Niestety ich jakość była niezachęcająca - zwiędłe liście i pomarszczone bulwy świadczyły o nieświeżości produktu. Przechodząc między owocami, a pieczywem i lodówkami, zauważyłam ogromną ilość cenówek - niepokrywającą się z rodzajem żywności przy jakiej się znajdywały. W dalszej części lokalu znajdowały się liczne palety z towarem, które zdecydowanie utrudniały przemieszczanie się oraz sięganie po produkty. Na sklepie zauważyłam jednego sprzedawcę wykładającego towar. Na półkach brakowało kilku rzeczy, które chciałam kupić. Po zebraniu części zakupów, które udało mi się dostać, podeszłam do jedynej otwartej kasy. Stałam w kolejce 18 minut. Kasjer był bardzo kulturalny i uprzejmy. Szybko skasował moje zakupy i podziękował za wizytę.