Opinie użytkownika (6)

Przejeżdżałam obok McDonalda...
Przejeżdżałam obok McDonalda i postanowiłam zajechać na moją ulubioną tortille. Podjechałam do Mcdrive. Obsługująca mnie osoba była bardzo uprzejma, bez problemu wiedziała o co mi chodzi, poinformowała też o nowej aktualnej promocji, ale za to podziękowałam i wzięłam tylko tortille. Asortyment w McDonaldzie jest bardzo zróżnicowany i pojawiają się ciekawe nowe oferty oraz promocje. Ceny są atrakcyjny (porównując do innych tego typu restauracji). W opisywanym McDonaldzie reklamy aktualnych ofert są bardzo widoczne i wyeksponowane - nawet w drive. Na moją tortille nie musiałam czekać długo. Dostałam ją niemal od ręki. Płaciłam kartą płatniczą z opcją PAY PASS - co też bardzo mi się podoba, ze oferują taką możliwość. Lokalizacja owego McDonalda jest bardzo dobra, znajduje się przy drodze krajowej 5. W koło restauracji było bardzo czysto, a moja tortilla była ciepła, Szczerze polecam.

stotinka

29.10.2012

McDonald's

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do NEONETu w celu zakupu telewizora, który wcześniej widziałam w gazetce promocyjnej. Sklep jest dość nowy, otwarcie było w lipcu 2012, była to moja pierwsza wizyta. Bez problemu znalazłam wskazany adres, lokalizacja sklepu jest bardzo dobra, przy głównej drodze, więc odnalezienie go raczej nie będzie stanowić problemu dla nikogo. Pierwsze wrażenie jakie na mnie sklep wywarł to bardzo nowoczesne, estetyczne wnętrze. Duża powierzchnia, także asortymentu także naprawdę dużo i bardzo różnorodny. Mimo, że klientów nie było wielu dość długo musiałam czekać aż ktoś z obsługi do mnie podejdzie. Jednak kiedy już podszedł ekspedient okazał się bardzo uprzejmy. Niestety wybranego przeze mnie modelu nie mieli u siebie na stanie. Pan zapewnił także, że w żadnym większym magazynie go nie dostanę i trochę nachalnie próbował mnie skłonić do zakupu innego. Wykazywał się znajomością aktualnej oferty oraz fachowością, przedstawił mi kilka telewizorów w podobnej grupie cenowej. Ogólnie ceny były bardzo przystępne - wcześniej odwiedziłam kilka innych znanych sklepów sprzedających RTV i na pewno NEONET pod względem cenowym wypadł najlepiej. Ekspedient wykazał aż nadmiar zainteresowania moją osobą, czułam, że trochę wywiera na mnie presję żebym zdecydowała się na zakup innego modelu. Jednak wiedziałam po co przyszłam do sklepu, a jako że tego nie było to wyszłam z pustymi rękoma.

stotinka

27.10.2012

NEONET

Placówka

Głogów, Legnicka 10

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do NEONETu po nowy telewizor, który wcześniej wypatrzyłam sobie w gazetce. Sklep okazał się bardzo schludnym miejscem. Jedynie lokalizacja nie jest zbyt ciekawa, ale Góra nie jest zbyt dużym miastem, więc nie trudno tam trafić. Nie ma zbyt dużej powierzchni, ale towar jest dobrze wyeksponowany. Obsługujący mnie pan wykazał się znajomością aktualnej oferty i bez problemu namierzył TV, o który mi chodziło. Potrafił opowiedzieć o wszystkich jego funkcjach oraz doradzić czy będzie on mi odpowiadał. Był niezwykle uprzejmy, nie naciskał mnie, tylko cierpliwie wysłuchał czego oczekuję od telewizora. TV co prawda był na magazynie, więc mogłam go zobaczyć dopiero po rozpakowaniu, ale nie stanowiło to dla mnie problemu. Na sklepie był bardzo duży wybór innych telewizorów, ale właściwie zdecydowana byłam już na ten model. Bardzo zachęciła mnie jego cena. Ogólnie uważa, że NEONET jest oferuje bardzo dobre ceny. Bardzo szybko załatwiłam wszelkie formalności z zakupem telewizora, błyskawicznie otrzymałam Fakturę VAT i zapewnienie, że jak tylko coś będzie nie tak z TV to służą pomocą. Miły pan z obsługi zaniósł mi TV do samochodu i mogłam odjechać ciesząc się nowym zakupem.

stotinka

27.10.2012

NEONET

Placówka

Góra, Głogowska 42 c

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do T-mobile w celu przedłużenia umowy. Trafiłam na bardzo miłego pana, który cierpliwie tłumaczył mi wybrane oferty z serii biznesowej. Omówił szczegółowo każdy abonament, który mnie interesował. Przejrzał moje dotychczasowe rozmowy i rachunki i pomógł mi wybrać usługi, które będą dla mnie najkorzystniejsze. Pomógł mi także wybrać odpowiedni telefon. Ja jako, że kompletnie się na tym nie znam - mogłam polegać tylko na jego opinii i tutaj się nie zawiodłam. Mogłam obejrzeć na żywo wszystkie wybrane modele. Pan opowiedział mi szczegółowo o wszystkich opcjach. Był niesamowicie konkretny i cierpliwy - a jako laik miałam mnóstwo dodatkowych pytań. Po wybraniu oferty i telefonu uprzedził mnie o wszystkich "ukrytych" kosztach. Pierwszy raz wyszłam z salony T-mobile w pełni zadowolona, nie obawiając się wysokości pierwszej faktury.

stotinka

27.10.2012

T-Mobile

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Pojechałam do sklepu...
Pojechałam do sklepu z zamiarem kupna tortu. W owym sklepie na terenie marketu jest specjalne stoisko gdzie się kupuje ciasta i słodycze na wagę. Pobiera się tam tylko zważony towar i wraz z nim idzie do kasy w celu zapłacenia. Podeszłam do wspomnianego stanowiska i czekałam, czekałam i nic. W końcu po kilku minutach czekania zauważyła mnie pani siedząca przy kasie. Kazała mi stanąć w kolejce do kasy. Tak też zrobiłam. Przede mną była 1 osoba. Jednak kasjerka obsługiwała ją tak ślamazarnie, że kolejne kilka minut poczekałam. Nadeszła moja kolej. Kasjerka spytała co podać, powiedziałam który tort i znowu kolejne kilka minut zajęło jej odejście od kasy, podejście do stoiska z ciastem, zważenie, zapakowanie i w końcu powrót... Ogólnie kupienie tortu przy tak małym ruchu w markecie zajęło mi jakieś 20 parę minut... Nie wiem co się dzieje z tym marketem, ale czas obsługi klienta jest bardzo długi jak się trafi na tego typu kasjerkę... I nie są to panie przyjęte niedawno, pracują w owym sklepie od dawna więc wymagałoby się od nich trochę więcej zaangażowania w swoją pracę. Opisuję tutaj konkretne zdarzenie, jednak zdarzenia tego typu zdarzają się bardzo często w owym sklepie.

stotinka

27.10.2012

Intermarche

Placówka

Góra, Dworcowa 27

Nie zgadzam się (1)
Niestety, ale nie...
Niestety, ale nie mogę wyrazić dobrej opinii o tym sklepie. Nagminnie - nie tylko 23/10/12 zdarzają się takie sytuacje, że podchodzę z jakimś towarem do kasy, wykładam go na taśmę, a jak dochodzi do zeskanowania kodu okazuję się, że jest to nierealne. Produkt, który wzięłam z półki z zamiarem kupna, nie jest wprowadzony do bazy sprzedaży i nie mogę go kupić ponieważ nie ma przypisanego kodu. Zwracałam na to uwagę kilkakrotnie w różnych terminach, ponieważ w moim przypadku zawsze chodziło o ten sam produkt - jednak mimo moich wielokrotnych zgłoszeń przez kilka miesięcy nikt się sprawą nie zainteresował i nadal nie mogę owego produktu kupić. Kasjerki nie zawsze są miłe, czasem po prostu w opryskliwy sposób się do mnie odzywają odkładając owy towar "za ladę".

stotinka

27.10.2012

Tesco

Placówka

Góra, Jagiellonów 4

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi