Opinia użytkownika: stotinka
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Pojechałam do sklepu z zamiarem kupna tortu. W owym sklepie na terenie marketu jest specjalne stoisko gdzie się kupuje ciasta i słodycze na wagę. Pobiera się tam tylko zważony towar i wraz z nim idzie do kasy w celu zapłacenia. Podeszłam do wspomnianego stanowiska i czekałam, czekałam i nic. W końcu po kilku minutach czekania zauważyła mnie pani siedząca przy kasie. Kazała mi stanąć w kolejce do kasy. Tak też zrobiłam. Przede mną była 1 osoba. Jednak kasjerka obsługiwała ją tak ślamazarnie, że kolejne kilka minut poczekałam. Nadeszła moja kolej. Kasjerka spytała co podać, powiedziałam który tort i znowu kolejne kilka minut zajęło jej odejście od kasy, podejście do stoiska z ciastem, zważenie, zapakowanie i w końcu powrót... Ogólnie kupienie tortu przy tak małym ruchu w markecie zajęło mi jakieś 20 parę minut... Nie wiem co się dzieje z tym marketem, ale czas obsługi klienta jest bardzo długi jak się trafi na tego typu kasjerkę... I nie są to panie przyjęte niedawno, pracują w owym sklepie od dawna więc wymagałoby się od nich trochę więcej zaangażowania w swoją pracę. Opisuję tutaj konkretne zdarzenie, jednak zdarzenia tego typu zdarzają się bardzo często w owym sklepie.