Dużym ułatwieniem jest na stacjach Orlen pojawienie się samoobsługowych dystrybutorów gazu LPG, co znacznie przyspiesza proces obsługi. Płacąc za gaz kasjerka zaproponowała mi kawę, nabiła należne punkty na kartę Vitay- programu lojalnościowego oraz sprawnie wydała na tackę resztę i paragon.
Do North Fish udałem się, ponieważ otrzymałem od hostessy kupon rabatowy, dzięki któremu mogłem zapoznać się z atrakcyjna oferta tej restauracji. Szeroki i różnorodny asortyment. Kolorowe i świeże menu orz uporządkowana obsługa plus świeże koktajle z warzyw i owoców zdecydowanie mnie ujęły. Obsługa była w stosunku do klientów bardzo pomocna i życzliwa.
Bardzo czysty hipermarket, w którym bez problemu można zrobić duże zakupy dla całej rodziny. Szeroki asortyment, przestronne alejki pomiędzy regałami z produktami i widoczne oznaczenia działów pozwoliły mi zaoszczędzić dużo czasu. W okolicach kas widoczne promocje. Na hali widoczna obsługa sklepu, która w razie pytań służyła klientom pomocą. Bardzo wygodny system jeśli chodzi o obsługę przy kasach gdzie, gdy któryś z kasjerów jest "wolny" wyświetla się oraz jest słyszalna informacja głosowa np. Kasa nr 25 zaprasza. Duży plus.
Wchodząc do salonu z obuwiem w Galerii Echo powitały mnie dwie sympatyczne pracownice. Były to młode, uśmiechnięte, jednakowo i schludnie ubrane dziewczyny. Pozwoliły mi się swobodnie rozejrzeć po sklepie, obejrzeć interesujące mnie modele obuwia zanim zaoferowały swoja pomoc. Rozmowa z nimi była naturalna i widać było, że starają się być pomocne, ponieważ były szczerze zainteresowane klientem, a jednocześnie nienachalne. Salon był czysty, ekspozycja odpowiednio zaprezentowana, aczkolwiek ceny dość wysokie.
Będąc na zakupach w kieleckiej Galerii Echo zgłodniałem, więc udałem się do KFC, gdzie mimo dużego natężenia ruchu zostałem szybko i sympatycznie obsłużony. Danie, które otrzymałem gotowe było w takim czasie jaki określił sprzedawca. Było ciepłe, frytki było posolone a reszta wydana prawidłowo. Odbierając zamówienie życzono mi smacznego.
Udałem się do supermarketu z zamiarem zakupu kilku podstawowych produktów spożywczych, a jednocześnie mogłem zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną sklepu widoczną na plakatach umieszczonych w gablotach przed wejściem do sklepu. Wchodząc na salę sprzedaży zauważyłem pracownicę, która maszynowo myła podłogę co było dużym plusem, ponieważ zanieczyszczenia z racji fatalnych warunków pogodowych były bardzo widoczne. Ogólnie w sklepie panował ład, nie zauważyłem braków na półkach. Szybko zlokalizowałem wszystkie niezbędne mi produkty i ustawiłem się w długiej kolejce do jednej z dwóch czynnych kas. Obsługa była na tyle sprawna, że byłem zadowolony z jakości obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.