Kontakt telefoniczny z Panem w sprawie podzespołów do naczep, kontakt bardzo miły,uprzejmy, fachowy, Pan mi doradził w sprawie zakupu, określił dokładnie cenę, okres i czas realizacji podzespołu, cena nawet mi odpowiadała,nie oczekiwałam długo na odbiór telefonu,gdyby wszyscy mieli takich doradców w firmie, kontakt godny uwagi.
Sklep Frac, duży przestronny, towary uzupełnione na bieząco, warzywa dość wysegregowane, zawsze świeże, popryskane, stoisko mięsne duży wybór mięsa, w sklepie kupuje bardzo często, jednakże, ostatnio zauważyłam że, mieso nie zawsze jest tam świeże, kupiłam w jeden dzień mieso z wielu rodzai na drugi dzień było "śmierdzące", żenada, ekspedientki często gęsto nie dosłyszą, są tak obojętne do klienta,stoisko z kiełbasą może być dośc zadbane, stoisko z chlebem i tu niestety Frac pozostawia dużo do życzenia, pani która podawała chleb miała taki brudny fartuch, a paznokcie, boże tragedia, piec z tyłu brudny, szmaty brudne, przydała by się tam kontrola.
Przy okazji kupna telefonu weszłam do sklepu NIke, przy Jagiellońskiej z zamiarem kupna butów.
Sklep, czysty, zadbany, wszystko ładnie poukładane, towar ładnie wyłożony, ceny bardzo wysokie jak na warunki Sanockie.
Obsługa, niestety to mi nie odpowiadało, chciałam kupić buty-, Pani zadbana, dość młoda, nie bardzo jej zależało na kliencie, rozmawiała na siedząco, nawet nie podeszła, pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Bardzo proszę zwrócić tej Pani uwagę, niech nie ocenia człowieka po wyglądzie, bo on może być także dobrym kupującym.
wielokrotnie robię zakupy w Biedronce Panie przy kasie bardzo miłe, uprzejme, uśmiechnięte, dobre oferty cenowe ale na wybrane towary.Sklep mógłby być czyściejszy, owoce często nieprzesegregowane dużo zgniłych, często towar nie uzupełniony, wygląd personelu, bluzki i bezrękawniki brudne, włosy nie zadbane.
oddawałam książki do czytelni, Pani była nie miła powiedziała że,cyt"przekreśliła Pani sobie drogę wypożyczenia cokolwiek z czytelni", mimo że, byłam świadkiem że inna osoba, ale znajoma oddawała 6 książek. Dlatego nie rozumiem tego dlaczego klienci traktowani są tak nie sprawiedliwie? Pani obsługiwała razem trzy osoby, dobrze zorganizowana ale czy musiała tak pyskować do klienta?
dziś rozmawiałam z urzędem pracy, tam jak przyzna wiele osób, pracownicy nie mili, nie zależy im na bezrobotnym, załatwiają pracę tyko znajomym, pytałam o prace handlowca nie udzieliła mi żadnych informacji, chodzi o kontakt gdzie mogę złożyć aplikację,w urzędzie mogłoby być czyściej, uważam że urząd pracy w Sanoku posiada za dużo pracowników wszyscy siedzą i nic nie robią.
Kontakt rozpoczał sie ponieważ, poszukiwalismy kredytu hipotecznego. Bardzo dobra obsługa klienta, kilkakrotnie podczas załatwiania spraw kontakt pracownika z Banku. Bardzo dobre wyjasnienie kwestii o kredycie i o wszystkich sprawach z tym zwiazanych. Dobre doradztwo. Az do uzyskania kredytu. Obsługiwała nas przez cały czas Pani Agnieszka K.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.