Przed placówka czysto, czas oczekiwania na doradcę krótki, około 1 minuty. Sprzedawca zbadał potrzeby, zapytał na czym mi najbardziej zależy, przedstawił różne możliwości jednak nie otrzymałam wyceny. Wycena miała być przeslana na maila, mimo telefonu z przypomnieniem, wycena do mnie nie dotarła.
Czas oczekiwania 12 minut. Jedno stanowisko do obsługi klienta, przede mną były dwie osoby, w tym jedną starsza Pani, która załatwiała dużo spraw. Sprzedawca bardzo miły i pomocny. Nie było jednego leku z mojej recepty i od razu wskazał najbliższe miejsce, gdzie mogę go kupić. Sprzedawca ma ogromną wiedzę i służy pomocą. Wadą tego miejsca jest brak parkingu.
Przed placówka i w środku czysto. Czas oczekiwania około 5 minut, jednak doradca sam nie podszedł, musiałam go poprosić. Sprzedawca odpowiedział na wszystkie moje pytania, polecał różne rozwiązania, miał duża wiedzę na temat produktów. Nie otrzymałam jednak wyceny. Sprzedawca poinformował mnie, że wycenę otrzymam dopiero po pomiarze, na który trzeba się umówić i za który zapłacić.
Zarówno przed placówką, jak i w środku było czysto. Czas oczekiwania na obsługę bardzo krótki. Przy wejściu do banku stoi urządzenie, na którym rejestruje się cel wizyty. Po zarejestrowaniu doradca od razu poprosił mnie do stanowiska. Doradca zadał kilka pytań, po czym przedstawił dwa rozwiązania. Podczas prezentacji oferty odwoływał się do moich potrzeb. Doradca cierpliwie odpowiadał na moje pytania i wątpliwości. Podczas rozmowy nie otrzymałam materiałów marketingowych nawiązujących do rozmowy. Doradca wręczył mi jedynie wizytówkę. Na koniec zapytał o datę finalizacji umowy i zapewnił dostępność pracowników i możliwość załatwienia sprawy każdego dnia.
Przed oddziałem i w środku czysto. Na obsługę nie musiałam czekać, Pani Doradca od razu poprosiła mnie do stanowiska. Doradca zrealizowała moją sprawę w kilka minut i zaproponowała rozwiązanie, które w przyszłości ułatwi moją współpracę z bankiem.
W aptece i przed apteką czysto. Nie czekałam, Pani od razu poprosiła do kasy. Czas obsługi krótki (2 minuty). Nie było leku którego szukałam, Pani zaproponowała inny, ale nie zawierał witaminy którą szukałam. Pani nie słuchała moich potrzeb. Powiedziała, że takiego leku nie ma, mimo że później znalazłam w innej aptece.
Pani Doradca była bardzo miła i kompetentna. Odpowiedziała na wszystkie moje pytania i wyjaśniła, gdzie znajdują się szukane przeze mnie informacje w dokumentach. Czas obsługi był krótki, adekwatny do sprawy którą załatwiałam, jedynie czas oczekiwania był wydłużony, ponieważ w placówce znajdowało się tylko dwóch pracowników a kolejka klientów robiła się coraz większa (czekały 3 osoby). Zarówno przed placówką jak i w środku było czysto.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.