Opinie użytkownika (5)

Skuszona reklamą ukazującą...
Skuszona reklamą ukazującą się w środkach komunikacji miejskiej postanowiłam odwiedzić nowy sklep z dodatkami(biżuteria,apaszki) i drobiazgami(szkatułki,ozdobne pudełeczka) w stylu indyjskim. Zaraz po wejściu zostałam mile przywitana przez ekspedientkę,która od razu wręczyła mi kupon rabatowy z 10% zniżką na wszystkie artykuły. Przez chwilę oglądałam biżuterię,gdy podeszła do mnie jedna ze sprzedających pań i zaoferowała swoją pomoc.Ponieważ na razie zainteresowana byłam tylko oglądaniem-odmówiłam,a sprzedawczyni przyjęła uprzejmie moją odmowę. W czasie mojego pobytu w sklepie druga ekspedientka obsługiwała inną klientkę doradzając( z dużym zaangażowaniem)dobór biżuterii i ozdobnego szala do konkretnej kreacji. Zauważyłam,iż towar jest dobrze wyeksponowany.Łatwo dotrzeć do wszystkich artykułów.Można je swobodnie oglądać,przymierzać,dopasowywać. Spośród szerokiej oferty biżuterii wybrałam zestaw bransoletek i podeszłam do kasy.Bez przypominania ekspedientka odliczyła 10% od wartości moich zakupów,zapakowała je w ozdobną torebkę i mile mnie pożegnała zapraszając na następne zakupy. Jestem bardzo usatysfakcjonowana miłą i fachową obsługą.

maya

03.11.2009

Exotic India

Placówka

Toruń, Kopernika 14

Nie zgadzam się (27)
Wybrałam się ze...
Wybrałam się ze znajomymi na przekąskę do znanej toruńskiej pizzerii.Po wejściu kelnerka przywitała nas jako pierwsza.Pora nie była jeszcze obiadowa,więc bez problemu znaleźliśmy wolny stolik.Po chwili otrzymaliśmy kartę dań,z której wybraliśmy herbatę i dwa rodzaje pizzy.Kelnerka przyjęła zamówienie.Ponieważ wcześniej troszkę zmarzliśmy liczyliśmy,że najpierw rozgrzejemy się gorącą herbatą.Niestety na podanie herbaty czekaliśmy blisko kwadrans.Chwilę później przyniesiono pizzę i sosy,a kelnerka życzyła nam "smacznego"W czasie konsumpcji stwierdziliśmy,że na stoliku nie ma serwetek jednorazowych,nie było ich również na innych stolikach.Pizza była gorąca i smaczna,a sosy dobrze doprawione.Niestety pewne trudności wynikały przy krojeniu pizzy,ze względu na tępe noże.Zauważyłam,że na stolikach panuje porządek i brudne naczynia są sprzątane ze stolików natychmiast po wyjściu klientów.Poprosiliśmy o rachunek,a po zapłaceniu pani podziękowała nam za wizytę.

maya

02.10.2009

Metropolis Pizzeria

Placówka

Toruń, ul. Podmurna 28

Nie zgadzam się (25)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do apteki w poszukiwaniu produktu,o którym informacje znalazłam w internecie(chodzi o suplement diety"Aqua slim").W aptece nie było klientów,pani farmaceutka pierwsza powiedziała"Dzień dobry"i spytała w czym może mi pomóc.Wymieniłam nazwę specyfiku i spytałam czy jest w sprzedaży.Pani sprawdziła na półce z podobnymi produktami,ale nie znalazła go tam .Wyjaśniła,że nazwa wydaje jej się znana,więc sprawdzi jeszcze w innym miejscu,na zapleczu,czy jest dostępny.Okazało się,że tam również produktu nie było.Pani farmaceutka szukała dalej,tym razem w komputerowej bazie danych.Okazało się,że poszukiwany przeze mnie produkt znajduje się na stanie apteki,ale jeszcze nie został wyłożony do sprzedaży.Pani ponownie rozpoczęła poszukiwania i po chwili mogłam kupić interesujący mnie towar. Jestem mile zaskoczona sposobem w jaki mnie obsłużono i zadowolona z zaangażowania jakie wobec mnie wykazała farmaceutka.

maya

10.07.2009

Apteka im. Janusza Korczaka

Placówka

Toruń, Łyskowskiego 29/35

Nie zgadzam się (20)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Euro po zestaw do manicure, a także po tradycyjną lokówkę do włosów. Uprzednio sprawdziłam w internecie czy obie rzeczy są w ogóle dostępne w ofercie sklepu okazało się,że tak. Nie byłam w stu procentach zdecydowana na kupno owych sprzętów, ale chciałam obejrzeć je z bliska, zapytać o interesujące mnie sprawy. W sklepie było mało klientów,ok.5. Znacznie więcej, w moim polu widzenia, było sprzedawców. Udałam się do regału na którym znajdują się lokówki. Niestety nie udało mi się dostrzec tej wybranej w internecie. Przeszłam kawałek dalej do gabloty gdzie znajduje się drobny sprzęt do pielęgnacji urody,tam także nie udało mi się odnalezć drugiego interesującego mnie sprzętu. Obeszłam jeszcze raz dookoła kilka regałów na których mogłyby znajdować się lokówki, zatrzymywałam się też przy gablotach z drobnym sprzętem. Nikt z obsługi nie podszedł do mnie, nie zainteresował się czy potrzebuję porady, pomocy,a sprzedawców widziałam kilku, nie byli zajęci obsługiwaniem innych klientów. Jestem bardzo rozczarowana zaistniałą sytuacją. W tej placówce od lat kupuję różnoraki sprzęt domowy. Do tej pory mogłam liczyć na pomoc i profesjonalną poradę sprzedawcy i dlatego po kolejne zakupy wracałam właśnie do Euro. Dzisiejsze zdarzenie każe mi się zastanowić czy nie warto zmienić sklepu na taki, w którym klient traktowany jest z szacunkiem i zainteresowaniem, a nie jak powietrze i jakby go w ogóle nie było.

maya

01.06.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Toruń, Szosa Lubicka 111

Nie zgadzam się (35)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Perfumerii Douglas po zakup konkretnego kosmetyku-roll on do pielęgnacji okolic oczu. Pracownica obsługiwała inną klientkę, ale podeszła do mnie i poprosiła o chwilę cierpliwości. Po obsłużeniu tamtej klientki natychmiast zajęła się mną. Z interesujących mnie kosmetyków pokazała mi dwa. Jeden tańszy,drugi droższy. Wyjaśniła na jakiej zasadzie działają i jakich efektów mogę się spodziewać po ich zastosowaniu. Pokazała mi także inny kosmetyk o podobnym działaniu, ale występujący w innej formie.

maya

11.05.2009

DOUGLAS

Placówka

Toruń, ul. Szeroka 24

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi