Opinia użytkownika: maya
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wybrałam się do Euro po zestaw do manicure, a także po tradycyjną lokówkę do włosów. Uprzednio sprawdziłam w internecie czy obie rzeczy są w ogóle dostępne w ofercie sklepu okazało się,że tak. Nie byłam w stu procentach zdecydowana na kupno owych sprzętów, ale chciałam obejrzeć je z bliska, zapytać o interesujące mnie sprawy. W sklepie było mało klientów,ok.5. Znacznie więcej, w moim polu widzenia, było sprzedawców. Udałam się do regału na którym znajdują się lokówki. Niestety nie udało mi się dostrzec tej wybranej w internecie. Przeszłam kawałek dalej do gabloty gdzie znajduje się drobny sprzęt do pielęgnacji urody,tam także nie udało mi się odnalezć drugiego interesującego mnie sprzętu. Obeszłam jeszcze raz dookoła kilka regałów na których mogłyby znajdować się lokówki, zatrzymywałam się też przy gablotach z drobnym sprzętem. Nikt z obsługi nie podszedł do mnie, nie zainteresował się czy potrzebuję porady, pomocy,a sprzedawców widziałam kilku, nie byli zajęci obsługiwaniem innych klientów. Jestem bardzo rozczarowana zaistniałą sytuacją. W tej placówce od lat kupuję różnoraki sprzęt domowy. Do tej pory mogłam liczyć na pomoc i profesjonalną poradę sprzedawcy i dlatego po kolejne zakupy wracałam właśnie do Euro. Dzisiejsze zdarzenie każe mi się zastanowić czy nie warto zmienić sklepu na taki, w którym klient traktowany jest z szacunkiem i zainteresowaniem, a nie jak powietrze i jakby go w ogóle nie było.