Opinie użytkownika (4)

Dobrze. Nadmiar towaru...
Dobrze. Nadmiar towaru w pobliżu kasy. mało miejsca na wykładanie produktów. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

mateusz_1147

15.07.2016

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Trudności...
Bardzo dobrze. Trudności z identyfikacją produktu gdy nie posiada naklejki z kodem. Częste pomyłki w cenach produktów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi,

mateusz_1147

15.07.2016

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z jednego z...
Z jednego z kupowanych produktów odkleiła się naklejka z kodem kreskowym , przez co nie mogłem nabyć produktu. Pracownik kasy na moją prośbę o pomoc w identyfikacji produktu wezwał innego pracownika. Niestety nie udało się odnaleźć ceny produktu z powodu braku produktu na półce gdyż produkt jaki chciałem nabyć był ostatnim na półce i zostałem skierowany do Punktu Obsługi Klienta. Tam po odczekaniu 10 minut ( obsługa innych klientów - korekty paragonów i wystawianie faktur) dowiedziałem się że nie zostanie mi sprzedany produkt z powodu braku kodu. Zaskoczył mnie fakt braku dodatkowego sposobu identyfikacji produktów. W celu identyfikacji produktu konieczne było wezwanie kolejnego pracownika z hali sprzedaży który poszedł szukać kodów kreskowych. Ostatecznie po prawie 30 minutach i zaangażowaniu 3 pracowników udało się odnaleźć właściwy kod. Sklep z cała pewnością powinien się przyjrzeć sposobowi oznakowania produktów lub dać pracownikom narzędzia do ewentualnej identyfikacji.

mateusz_1147

08.06.2016

Tesco

Placówka

Gliwice, ul. Łabędzka 26 26

Nie zgadzam się (0)
kilka do kilkunastu...
kilka do kilkunastu razy robię zakupy w tym miejscu w przeciągu roku. Pomimo lokalizacji na dużym osiedlu i sporej ilości klientów zazwyczaj otwarta jedna kasa. Uruchomienie kolejnej trwa bardzo długo. konieczne jest kilkukrotne "dzwonienie". Część kasjerek wypowiada zwroty grzecznościowe "dzień dobry/ do widzenia/zapraszamy ponownie" z wyczuwalną niechęcią co pozostawia niemiłe wrażenia po wyjściu ze sklepu. Asortyment sklepu bardzo dobry, zdarza się jednak że ilość towaru przesłania ceny lub ciężko pobrać produkt z najwyższych półek z powodu zbyt wysokiego sztaplowania produktu.

mateusz_1147

14.08.2015

Biedronka

Placówka

Jaworze, Bielska 86

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi