Opinia użytkownika: mateusz_1147
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Z jednego z kupowanych produktów odkleiła się naklejka z kodem kreskowym , przez co nie mogłem nabyć produktu. Pracownik kasy na moją prośbę o pomoc w identyfikacji produktu wezwał innego pracownika. Niestety nie udało się odnaleźć ceny produktu z powodu braku produktu na półce gdyż produkt jaki chciałem nabyć był ostatnim na półce i zostałem skierowany do Punktu Obsługi Klienta. Tam po odczekaniu 10 minut ( obsługa innych klientów - korekty paragonów i wystawianie faktur) dowiedziałem się że nie zostanie mi sprzedany produkt z powodu braku kodu. Zaskoczył mnie fakt braku dodatkowego sposobu identyfikacji produktów. W celu identyfikacji produktu konieczne było wezwanie kolejnego pracownika z hali sprzedaży który poszedł szukać kodów kreskowych. Ostatecznie po prawie 30 minutach i zaangażowaniu 3 pracowników udało się odnaleźć właściwy kod. Sklep z cała pewnością powinien się przyjrzeć sposobowi oznakowania produktów lub dać pracownikom narzędzia do ewentualnej identyfikacji.