W czwartek zamówiłam we współpracującej z nami firmie bardzo ważną przesyłkę. Otrzymałam potwierdzenie nadania i numer listu przewozowego firmy kurierskiej Schenker. Czekałam na przesyłkę cały dzień, gdyż od tego zależała jedyna możliwość zakończenia inwestycji u klienta. O godzinie 16 poszłam jednak do domu na obiad z nadzieją że jeśli kurier jednak się pojawi, to zadzwoni, tak jak robią to wszystkie szanujące się firmy kurierskie. Nigdy dotąd nie spotkałam się z sytuacją, żeby kurier UPSa, DHLa czy Siódemki nie dostarczył nam przesyłki, ani nie zostawił żadnego awizo. Tymczasem kurier firmy Schenker z powodu zamkniętych drzwi odhaczył informację że było zamknięte z powodu wakacji (taką informację znalazłam dziś rano "śledząc przesyłkę". Zdaje się, że nie zamawiałabym sobie przesyłki, gdybym była na wakacjach? Z resztą, wiedział gdzie dostarcza przesyłkę, można się było łatwo domyślić, że nasza firma pracuje całą dobę.
Przesyłka nie dotarła, klient jest wściekły, nasza firma zapłaci srogie kary. Przykro mi że tak dużej, szanującej się firmie muszę wystawić tak kiepską notę. Być może ktoś wyciągnie z tego wnioski.
Kilka dni temu połamałam okulary, w związku z czym udałam się do optyka celem zrobienia nowych. Odwiedziłam chyba wszystkie placówki w moim mieście. Moją uwagę zwrócił jednak nowo otwarty salon optyczny. W środku miło, przestronnie, przyjemnie, bardzo duży wybór ślicznych oprawek. Pani, która obsługiwała bardzo chciała mi pomóc w doborze właściwych oprawek. Przymierzyłam więcej jak połowę, jednak ze względu na moją znaczną wadę wzroku trudno było je dopasować tak by były zarówno ładne jak i funkcjonalne. Pani była bardzo profesjonalna i bardzo cierpliwa. Ani przez chwilę nie dała mi odczuć że jej przeszkadzam, czy że ma mnie już dosyć. Zajęłam jej bardzo dużo czasu, a ona wciąż SZCZERZE mi doradzała. Naprawdę nie chciała mi po prostu czegoś sprzedać - ona chciała żebym wyszła stamtąd zadowolona. Oczywiście udało nam się dopasować oprawki w których czuję się świetnie a zamówienie miałam już w dwa dni później zrealizowane, pomimo konieczności zamawiania szkieł u producenta. w dodatku cena była konkurencyjna. Naprawdę chciałoby się życzyć wszystkim usługodawcom takich pracowników i takiej profesjonalnej obsługi klienta. 100% satysfakcja klienta!!
Niemiła opryskliwa pani, której najwidoczniej przeszkadzałam w pracy (jak się później dowiedziałam - kierowniczka działu) udzieliła mi z łaską informacji dotyczącej polisy na życie mojego męża. Gdy poprosiłam ją bardzo grzecznie o informację na temat sumy ubezpieczenia, gdyż stanowiła ona istotę sprawy, odparła, z wyższością że obowiązuje ochrona danych osobowych i ewentualnie mogłaby mi udzielić takiej informacji gdybym miała przy sobie akt małżeństwa, bo skąd ona niby może wiedzieć, kim jestem dla tego mężczyzny. Kiedy ją zaskoczyłam tym, że akurat mam przy sobie akt małżeństwa zaczęła coś ze złością burczeć pod nosem, że jednak nie bo to... to... nie tak jak ja sobie myślę... :-)
nie wspomnę już o tym że długo szukała przyczyny niewydrukowania się na warunkach polisy dodatkowej, sumy ubezpieczenia dodatkowego zawartego przez mojego męża DWA lata temu. Motała się z 10 minut po czym wpisała sumę ubezpieczenia ręcznie długopisem (tę mogła podać bo jak mi się wytłumaczyła - suma ubezpieczenia dodatkowego jest taka sama dla wszystkich klientów, więc nie jest to żadna tajemnica - pani z okienka nie myli się przecież nigdy - wie co robi:-)). Nie przekroczyłam dobrze progu drzwi wyjściowych, gdy rzucałam okiem na warunki polisy dodatkowej - jak byk było tam napisane że jest ona zawierana tylko NA ROK!! w związku z czym rok temu wygasło... to i system nie wydrukował:-) roześmiałam się pod nosem ale już nie wróciłam żeby to sprostować - tam po prostu nie ma z kim rozmawiać:-D
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.