DB Schenker

(2.48)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 16)

Nie polecam ,...
Nie polecam , rano kurier dzwoni że będzie dzisiaj przesyłka, cały dzień czekam a przesyłki nie ma.

zarejestrowany-uzytkownik

30.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zero kontaktu zero...
Zero kontaktu zero dostarczenia paczki fatalnie

Niezweryfikowany Klient_YXsE

06.08.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Firma, która w...
Firma, która w ogóle nie patrzy na klienta indywidualnego.Zamówiłam pralkę, na której dostawę czekam już prawie tydzień. Paczki dostarczane są pomiędzy 10.00 a 16.00, ale tylko małe - nie AGD i RTV. Te tylko w godzinach dopołudniowych, bo jak powiedziała mi Pani z w/w firmy, dostosowują się do klientów firmowych i to nie klient decyduje, o której dostarczona będzie paczka. Kurier może mnie poinformować na 2 godziny wcześniej, kiedy może podjechać. Rozumiem, że jednego lub drugiego dnia nie pasuje im moja godzina, ale chyba jakiś dzień pomiędzy 15,30 a 16.00, ktoś mógłby podjechać. Pani stwierdziła, że zwykle co drugi dzień jeżdżą popołudniu, jednak tym razem o dziwo nikt nie jeździ! Teraz muszę czekać, aż łaskawie wbiję się w odpowiedni termin. MOGĘ TEŻ ZAPŁACIĆ (ok 40 zł) ZA WNIESIENIE DO SĄSIADÓW!!! O czym poinformował mnie kurier.Pomijam, że wcześniej kurier, z którym rozmawiałam zgodził się na kontakt z moim mężem, aby dowiedzieć się o której najwcześniej będzie w domu. Wysłałam nr telefonu, ale kontaktu nie było. Przed weekend'em nikt już nie odbierał przed 16. Nawet pod nr , który rzekomo był czynny do 18.00, początkowo sygnał wolny ale nie odbierał nikt. W końcu po którejś próbie, sygnał wolny, a po chwili zajęty - odrzucono mnie. Następne próby - sygnał zajęty! I tak już do 18...Jak dla mnie TRAGEDIA!

Katarzyna_4148

27.05.2016

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 266

Nie zgadzam się (0)
W dniu 22.10.2012...
W dniu 22.10.2012 roku zadzwonił do mnie kurier z firmy Schenker i poinformował mnie, że posiada dla mnie przesyłkę o wadze ok.600kg. Poinformowałam tego Pana, że pracuję i bede ok. 13-14 w domu. Stwierdził, że skoro tak to zadzwoni jak będzie kończył innych klientów i się umówimy na dostarczenie tej przesyłki. Kurier już się nie odezwał. Ja próbowałam kilkakrotnie się z nim skontaktować telefonicznie przez pewien czas. ku mojej uciesze po kilku próbach odebrał Pan i poinformował mnie, że już wraca do swojego magazynu i , że w dniu następnym będzie się ktoś ze mną kontaktował. Niestety kolejnego dnia do mnie nikt nie zadzwonił a kiedy ja dzwoniłam do kuriera on nie odbierał telefonu. Po południu dowiedziałam się, że w statusie dostarczenia mojej przesyłki jest zapis :"Odbiorca jest na wakacjach". Dobre sobie praca = wakacje. trzeciego dnia Pan ponownie się odezwał, że ma przesyłkę i twierdził, że poprzedniego dnia był u mnie , dzwonił domofonem ale nikt mu nie otworzył. Niestety szkoda, że w tym czasie były w domu dwie osoby a ja telefon, na który niby Pan dzwonił miałam przy sobie i żadnego połączenia nie było...

Aneta_671

24.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Kierowca z firmy...
Kierowca z firmy zawsze uśmiechnięty, jest człowiekiem który zawsze pomorze przy wypakowaniu towaru z samochodu, samochód zawsze czysty, przesyłki docieracją na czas, kiedy przesyłka jest w jakikolwiek sposób uszkodzona jest spisany protokół z dostawy, infolinia działa bardzo dobrze, nie trzeba pół dnia dzwonić z nadzieją że ktoś odbierze.

Hubert_87

22.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Musze pochwalić działalność...
Musze pochwalić działalność firmy kurierskiej Schenker. Po raz pierwszy ta firma dostarczała mi przesyłkę i jak do tej pory nie kojarzyłem nazwy tej firmy z przesyłkami. W dniu wczorajszym, w godzinach rannych zadzownił do mnie kurier z informacją, że posiada dla mnie przesyłkę. Poinformowałem go o której godzinie będę w domu. W odpowiedzi usłyszałem, że mniej więcej o tej godzinie przywiezie mi przesyłkę. Tak jak powiedział, tak i zrobił. Prawie o umówionej godzinie zjawił się u mnie kurier i dostarczył mi przesyłkę. Musze nadmienić, że nie była uszkodzona. A wiadomo, że różnie z tym bywa.

zarejestrowany-uzytkownik

02.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
W czwartek zamówiłam...
W czwartek zamówiłam we współpracującej z nami firmie bardzo ważną przesyłkę. Otrzymałam potwierdzenie nadania i numer listu przewozowego firmy kurierskiej Schenker. Czekałam na przesyłkę cały dzień, gdyż od tego zależała jedyna możliwość zakończenia inwestycji u klienta. O godzinie 16 poszłam jednak do domu na obiad z nadzieją że jeśli kurier jednak się pojawi, to zadzwoni, tak jak robią to wszystkie szanujące się firmy kurierskie. Nigdy dotąd nie spotkałam się z sytuacją, żeby kurier UPSa, DHLa czy Siódemki nie dostarczył nam przesyłki, ani nie zostawił żadnego awizo. Tymczasem kurier firmy Schenker z powodu zamkniętych drzwi odhaczył informację że było zamknięte z powodu wakacji (taką informację znalazłam dziś rano "śledząc przesyłkę". Zdaje się, że nie zamawiałabym sobie przesyłki, gdybym była na wakacjach? Z resztą, wiedział gdzie dostarcza przesyłkę, można się było łatwo domyślić, że nasza firma pracuje całą dobę. Przesyłka nie dotarła, klient jest wściekły, nasza firma zapłaci srogie kary. Przykro mi że tak dużej, szanującej się firmie muszę wystawić tak kiepską notę. Być może ktoś wyciągnie z tego wnioski.

mariancia

11.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Bardzo rzadko, wręcz...
Bardzo rzadko, wręcz sporadycznie korzystam z usług firmy kurierskiej Schenker. Spowodowane jest tym, że przesyłki za ich pośrednictwem są dosyć drogie. Nie współpracujemy też z dużą ilością kontrahentów, którzy mają podpisane umowy z Schenkerem. Ostatnio jednak miałem przyjemność korzystać z usług tej firmy. Po zamówieniu towaru oraz po jego wysyłce dostałem na maila bardzo uprzejmą wiadomość, że towar został wysłany, wraz z numerem listu przewozowego. Jest to pewne novum, coś ponadstandardowego, ale bardzo pożądanego, chciałbym aby w innych firmach takie rozwiązanie było powszechnie stosowane. Następnego dnia już przed godziną dwunastą zjawił się przewoźnik wraz z paczką. Było to dla mnie miłe zaskoczenie, bo wcześniej kurierzy przyjeżdżali nie wcześniej niż w okolicach godziny piętnastej. Kurier oczywiście grzeczny i uprzejmy, poczekał aż sprawdzę stan przesyłki. Dziękuję za tak miłą i sprawną obsługę i muszę przyznać, że firma Schenker znacznie zyskała, gdyż wcześniej zdarzały się sytuacje konfliktowe, a terminowość nie była ich mocną stroną. Tak trzymać, przyznaję kilka plusików, mam nadzieję że nie ostatnich.

zarejestrowany-uzytkownik

28.01.2011

Placówka

Warszawa, Ordona 2a

Nie zgadzam się (10)
Bardzo wyszkolony personel....
Bardzo wyszkolony personel. Potrafi udzielić konkretnych informacji, jest bardzo chętny do udzielania odpowiedzi. Przesyłki dostarczane są prawidłowo i na czas. Minusem jest to że bardzo ciężko się dodzwonić. Często wszystkie linie są zajęte. Za to nie ma problemu z komunikacją mailową. Chętnie udzielane są odpowiedzi właśnie tą drogą.

Kamila_194

30.12.2010

Placówka

Łódź, Nowe Sady 11

Nie zgadzam się (8)
Na infolinię Schenkera...
Na infolinię Schenkera zadzwoniłam do Gdańska na numer 58 621 37 30. Jak zwykle konsultant przedstawił się szybko i niewyraźnie więc zupełnie nie wiedziałam z kim rozmawiam. Jednak postanowiłam przedstawić mój problem. Przesyłka, którą się interesowałam wysłana była z Gdańska, na miejsce miała dotrzeć następnego dnia do godziny 10. Niestety nie dotarła. Dowiedziałam się o tym następnego dnia. Miałam przed sobą list przewozowy wysłanych przesyłek. Konsultantka poprosiła o przedyktowanie 10-cio cyfrowego numeru. Przedyktowałam, na co konsultantka odpowiedziała prawie zbuntowanym głosem: "przecież przesyłka została dostarczona". Zerknęłam raz jeszcze na list przewozowy. Niestety przedyktowałam numer innej przesyłki. Więc poprosiłam o sprawdzenie kolejnej. Konsultantka powiedziała, że przesyłka jest w trakcie dostarczanie i zostanie doręczona do godziny 13. Powiedziałam wówczas, że miała być dostarczona wczoraj do 10 i że jest to bardzo ważna przesyłka, której opóźnienie spowodowało w tym momencie problemy. Konsultantka wówczas bez żadnych wyjaśnień przedyktowała mi numer do kuriera. Spisałam ten numer ale koniecznie chciałam się dowiedzieć, co się stało, że nie została dostarczona na czas. Miałam wrażenie że konsultantka miała mnie w tym momencie już dość, świadczyło o tym jej wzdychanie. Usłyszałam, że przesyłka została źle przesortowana i stąd to opóźnienie. No cóż podziękowałam Pani za informacje i się rozłączyłam. Zadzwoniłam do kuriera. Potwierdził mi że ma moją przesyłkę. poprosiłam Pana aby skontaktował się z odbiorcą i zapewnił go, że dziś przesyłka zostanie dostarczona. Kurier był bardzo specyficzny. Odpowiedział: "Dobrze, proszę Pani, zadzwonię i już tak zamącę, że będzie dobrze". To miał być chyba żart, jednak kurier trochę mnie uspokoił.

zarejestrowany-uzytkownik

19.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Ostatnio miałem doswiadczenie...
Ostatnio miałem doswiadczenie z tą firmą kurierską i Nie mam zastrzeżeń. przesyłki zawsze na czas, nadawca wysłał ją dzień wcześniej, a na zajutrz dostałem telefon od kuriera kiedy by mi pasowało odebrać paczkę i wogóle, nie zdarzyło sie by przesyłka była uszkodzona. Z kurierami bardzo dobrze mi się rozmawiało jak przyjechał (był w firmowym mundurze co się nie zdarza w PL u kurierów), zagadał, zażartował - Było poprostu miło. Myślę że zaczne korzystać z usług tej firmy. Oceniam tą firmę na +4 za dobrze wykonaną usługę, miłego kuriera i szybki transport przesyłki.

Rishard

02.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (31)
Dnia 03.11.2008 został...
Dnia 03.11.2008 został wykonany telefon przez kuriera firmy Schenker do mnie z informacją iż pozostawia przesyłkę mojej sąsiadce, poinformował mnie że ... "nazywa się Drzymała." Po czym podziękował i się rozłączył. Prawidłowo kurier powinien zostawić awizo lub ewentualnie wykonać telefon i zapytać gdzie może doręczyć przesyłkę np u rodziny.

Maciej_41

07.11.2008

Placówka

Nie zgadzam się (18)

DB Schenker

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż DB Schenker?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.