Opinia użytkownika: mariancia
Dotycząca firmy: DB Schenker
Treść opinii: W czwartek zamówiłam we współpracującej z nami firmie bardzo ważną przesyłkę. Otrzymałam potwierdzenie nadania i numer listu przewozowego firmy kurierskiej Schenker. Czekałam na przesyłkę cały dzień, gdyż od tego zależała jedyna możliwość zakończenia inwestycji u klienta. O godzinie 16 poszłam jednak do domu na obiad z nadzieją że jeśli kurier jednak się pojawi, to zadzwoni, tak jak robią to wszystkie szanujące się firmy kurierskie. Nigdy dotąd nie spotkałam się z sytuacją, żeby kurier UPSa, DHLa czy Siódemki nie dostarczył nam przesyłki, ani nie zostawił żadnego awizo. Tymczasem kurier firmy Schenker z powodu zamkniętych drzwi odhaczył informację że było zamknięte z powodu wakacji (taką informację znalazłam dziś rano "śledząc przesyłkę". Zdaje się, że nie zamawiałabym sobie przesyłki, gdybym była na wakacjach? Z resztą, wiedział gdzie dostarcza przesyłkę, można się było łatwo domyślić, że nasza firma pracuje całą dobę. Przesyłka nie dotarła, klient jest wściekły, nasza firma zapłaci srogie kary. Przykro mi że tak dużej, szanującej się firmie muszę wystawić tak kiepską notę. Być może ktoś wyciągnie z tego wnioski.