Dzwoniąc na infolinie chciałem dowiedzieć się dlaczego od dwóch dni nie było u mnie telewizji i internetu .Próbowałem dodzwonić się od piątku od godziny 15.00 ,udało się dopiero w sobotę o godzinie ok. 20 .Wiele razy dzwoniłem już do firmy Vectra z problemami a to nie ma internetu albo telefon nie działa lub niema sygnału telewizji. Uważam że firma to dobra mam prawie wszystkie ich usługi lecz wydaje mi się że tak duża firma nie powinna mieć tylu usterek .
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż usterki stanowią niestety zdarzenia losowe i nie mamy wpływu na częstotliwość ich występowania. Jeżeli z naszej strony następują akcje modernizacyjne zawsze informujemy Abonentów za pomocą dostępnych kanałów kontaktu. Mamy świadomość tego, iż występujące awarie generują ruch a tym samym utrudniają połączenie z Działem Technicznym, jednak każdorazowo poza godzinami pracy Infolinii można pozostawić zgłoszenie na automatycznej sekretarce. Proszę pamiętać, aby zostawiając zgłoszenie podać również imię i nazwisko głównego Abonenta, adres Instalacji, numer ewidencyjny oraz szczegółowy opis problemu wraz z numerem kontaktowym. Następnego dnia w godzinach porannych skrzynka jest odsłuchiwana a zgłoszone problemy weryfikowane przez naszych pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.