Opinie użytkownika (3)

Tesco należy raczej...
Tesco należy raczej do przeciętnych hipermarketów , połowa towarów nie nadaje się do spożycia dla polaków raczej anglicy gustują w produktach bez smaku , buty z tesco zakupiłem na promocji 2 pary i miały tą samą wadę - podeszwa bardzo cienka szybko się zniszczyła , poprostu kawałek gumy . Gdybym wiedział że takie buty sprzedają to bym w życiu nie kupił , dobrze że były na promocji bo w normalnej cenie napewno bym nie kupił , jakość fatalna . Pracownicy dobrze obsługują a do tego są kasy samoobsługowe co skraca czas stania w kolejce . Niestety zdarzają się kasy dla matek z dziećmi które nawet wpychają sie z kilkuletnimi dziećmi więc sobie można tam długo postać gdy się nie zauważy znaku wózka dziecięcego. Ochrona w porządku bardzo kulturalna ale słyszałem że dobrze łapią złodzieji :) W drodze do sklepu na chodniku leżały betonowe słupki z ostrymi krawędziami które można nie zauważyć i uderzyć się w nogę albo przewrócić się. Na parkingu podziemnym dużo spalin , słabe wietrzenie dlatego nie polecam tam parkować matkom z dziećmi albo ciężarnym bo mogą zemdleć , bardzo ładne akcje prowadzą ekologiczne , darmowe wózki w sklepie nie są potrzebne , chyba każdego stać na żeton lub 2 złote żeby wsadzić i odstawić wózek. Więcej powinno być koszyków i mniejszych wózków z koszykami wyjmowanymi. W dziale z mięsem niezły smród , często promocje z kończącą się datą przydatności w dniu sprzedaży trochę szokują. W obsłudze klienta niechętnie robią kopie paragonów , wogóle czasami ci pracownicy z obsługi zachowywali się jakby łaskę robili , myślę że potrzeba częstszych kontroli pracowników które czasami widziałem za co duży plus dla kierownictwa. Trzeba uważać bo niektóre promocyjne towary mają wady.

klient_73

10.08.2012

Tesco

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam wszystkich przed...
Przestrzegam wszystkich przed jedzeniem w tym miejscu . Dwa razy po zjedzeniu posiłków w tym miejscu miałem kłopoty pokarmowe . Wiadomo czasami z konieczności chce się zjeść coś ciepłego ale niestety wszystko jest sztuczne i powoduje problemy zdrowotne . Powiem że spotkanie nie udało się bo po zjedzeniu tego co nam zaserwowali musiałem ewakuować się do toalety na pół godziny !!! Firma nie mówi klientom z czego są zrobione ich potrawy...jedzcie ostrożnie bo mogą być twarde rzeczy w środku hamburgerów żebyście sobie zębów nie połamali bo to nie ameryka żeby liczyć na odszkodowanie

klient_73

10.08.2012

McDonald's

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie / Jana Pawła II (Warszawa IV Przejście) 20

Nie zgadzam się (0)
Jestem zawiedziony bankiem...
Jestem zawiedziony bankiem pod każdym względem , korzystałem z konta przez bardzo długi czas więc moja opinia jest lepsza od tych co to dopiero otworzyli konto i piszą bzdury jak wygląda strona albo że podczas otwierania konta pracownik się uśmiechał bo dostanie za to zapewne prowizję od kolejnego naiwnego klienta. Prawda jest taka że bank służy raczej do zabawy małolatom albo jako konto awaryjne. Konto jest wirtualne czyli takie do którego dostęp jest utrudniony na wszelkiem możliwe sposoby już bank i pracownicy się o to specjalnie postarali. Z bankiem od początku były problemy najpierw konto miało być darmowe i przelewy , nie potrwała taka sytuacja długo , później miałem utrudniony dostęp do konta i w żaden sposób nie byłem w stanie załatwić sprawy dopiero za którymś razem wreszcie dodzwoniłem się do odpowiedniej osoby , w mKiosku czy jak to tam nazywają prawie nic nie można załatwić , jedynie podpisać umowę kredytową , co więcej pracownica banku nie była w stanie rozpoznać mnie na zdjęciu dowodu osobistego bo stwierdziła że mam inny podpis i niczego nie załatwi . Przypomniałem sobie chodziło o listę haseł jednorazowych że nie dało się tego załatwić w żaden sposób a ja nie pamiętałem hasła do obsługi telefonicznej , dopiero jakimś cudem po kilku latach wyciągnąłem hasło z dokumentów bo inaczej sprawy bym nie załatwił. Miałem kłopoty z opóźnionymi spłatami , co się okazało że system pobiera raty dowolnie , nie ma możliwości ręcznej spłaty raty bo system musi ją automatycznie pobrać wiec muszą być zapewnione środki na koncie , nie da się oddzielnie zapłacić za raty więc przygotujcie się na płacenie kary bo nie wiecie ile w danym miesiącu zapłacicie za odsetki od kredytu , muszą być środki zapewnione w kwocie większej. Jedyny plus tego banku to była szybka decyzja i szybkie otrzymanie kredytu. Do plusów należy zaliczyć sieć wpłatomatów do których ustawiają się kolejki. Jednak obsługi banku nie uświadczycie , kompetentnych pracowników może jest kilku reszta plecie bzdury i wprowadza w błąd klientów. Kredyt ratalny warto przenieść do innych banków które w razie problemów ze spłatą są życzliwsze , bo nie wspomnę o idiotycznych telefonach z windykacji i rachunkach za telefon przewyższających kilkukrotnie opłaty za konto w zwykłych bankach . Czasami byłem nękany przez bank głuchymi telefonami z numeru do nich należącego , czyżby ze mną nie mogli się połączyć ? Potem były głuche telefony z zastrzeżonego telefonu , zawsze wtedy gdy spóźniałem się ze spłatą . Mi to bardziej na działania windykatorów wygląda niż banku , widocznie od nich przejęli metody "zastraszania" lub nie wiem czego ... udowadniania że wykonali fikcyjne połączenie ? Spóźnicie się ze spłatą jednej raty wtedy się zacznie ich nagonka na was . Ich system sam wybiera raty do spłaty gdy są opóźnienia więc nigdy nie wiecie co zostanie spłacone gdy mniej pieniędzy wpłacicie od aktualnego . Jeden wielki MATRIX. W żadnym innym banku nie miałem takich kłopotów jak z nimi . Nigdy więcej wirtualnego mBanku z chorymi wg mnie przepisami. Po tym banku możecie się wszystkiego spodziewać , łącznie z tym że puszczą was z torbami ! Pragnę wspomnieć że oferty innych banków są nieporównywalnie lepsze i warto się przenieść z kredytem bo wiele banków pomaga a nie szkodzi klientom tak jak mBank. Nie polecam w razie problemów poniesiecie duże straty , chwilówka albo pożyczka od znajomych będzie wam konieczna aby z nimi się uporać i nie zobaczyć komornika bo do tego stopnia wszystko zagmatwali !!! Bez przerwy zmieniają regulaminy i nikt już się nie orientuje o co chodzi. Jak wam mbank narobi kłopotów to nie będziecie w stanie przenieść kredytu do innego banku więc zróbcie to wcześniej. Zbyt drogi i kłopotliwy bank który myśli wyłącznie o własnym interesie i zyskach aż dziwię się że tutaj odpisują - normalnie szok , udają tutaj "normalny" bank który troszczy się o klienta . Brak rzetelnej ochrony pieniędzy po kradzieży karty , ubezpieczenie jest w zasadzie "fikcją".Rozszyfrowałem ich nazwę m(atrix)Bank

klient_73

10.08.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (1)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie, przykro mi z powodu Pana niezadowolenia ze świadczonych przez mBank usług, jednakże dziękuję za wyrażenie swojej opinii. Każda opinia jest dla nas cenna, z tych dobrych się cieszymy, a te gorsze pozwalają nam wyciągać wnioski z naszych dotychczasowych działań, naprawiać błędy i wprowadzać innowacje. Chciałabym się odnieść do niektórych wątków Pana krytyki. Przede wszystkim mBank od początków swojego istnienia jest bankiem internetowym. Niesie to za sobą wiele udogodnień, ale posiada również pewne ograniczenia, z których trzeba sobie zdawać sprawę przed podjęciem decyzji o korzystaniu z usług. Naszym sztandarowym produktem jest eKonto, które zawsze było dostępne dla Klientów bez opłat i to przez przeszło 10 lat naszego istnienia się nie zmieniło. Darmowe pozostają wciąż wszystkie przelewy standardowe w banku oraz te pomiędzy wszystkimi bankami w Polsce. Płatne są jedynie przelewy walutowe (również od „zawsze”), zagraniczne oraz specjalne, takie jak przelew Ekspresowy czy Sorbnet, które pozwalają na transfer środków do innego banku w trybie przyspieszonym poza standardowymi sesjami bankowymi. Jedyną opłatą jaką Klient może, ale nie musi ponosić z tytułu posiadania w mBanku eKonta to opłata za kartę debetową w wysokości 2 PLN. Zwolnieni z opłaty są Klienci, którzy posiadają włączoną usługę „wypłaty ze wszystkich bankomatów” lub Ci, którzy w danym miesiącu dokonają transakcji bezgotówkowych (płatność w sklepie) w sumie na 100 PLN. Opłata nie jest pobierana z góry, Klient nie ma obowiązku posiadania z karty debetowej. Nie zgodzę się z Panem, że mBank w jakikolwiek sposób blokuje dostępu do konta swoim Klientom. Zdarza się, że Klienci gubią hasła dostępu, wtedy można poprosić o wysłanie tzw. pakietu aktywacyjnego. Dyspozycję taką należy złożyć na mLinii, a pakiet z jednorazowymi hasłami aktywacyjnymi do konta zostanie dostarczony Klientowi od razu smsem na podany numer telefonu lub pocztą w zależność od życzenia Klienta. Jeżeli chodzi o kredyty, to do każdej umowy kredytowej Klient otrzymuje harmonogram spłat. Spłata rat odbywa się automatycznie z eKonta Klienta, zawsze w dniu miesiąca wyznaczonym na wniosku kredytowym. Spłaty rat należy dokonywać wpłacając odpowiednią kwotę na swoje eKonto. eKonto można zasilić poprzez wpłatomat, przelewem z innego banku lub wpłatą w kasie Multibanku (wpłaty może dokonać właściciel rachunku po okazaniu dowodu osobistego, wpłat można dokonywać w walutach PLN, CHF oraz USD. Usługa ta jest płatna 9 PLN niezależnie od kwoty wpłaty). Jeżeli chodzi o ofertę banków „lepszą” lub „gorszą” – wybór odpowiedniego produktu w odpowiednim banku pozostaje w gestii Klienta i mBank w to nie ingeruje. Myślę, że przyczyna Pana niezadowolenia tkwi niestety w złej obsłudze ze strony pracownika mBanku, nie udzielenie Panu odpowiednich informacji za co bardzo Pana przepraszam. Przykro mi, że nasz pracownik zawiódł Pana i nasze zaufanie, pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że podobna sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości. Proszę pamiętać, że aby uzyskać jakiekolwiek informacje oprócz palcówek naziemnych ma Pan do dyspozycji Konsultantów na mChacie i mLinii (pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800) przez 24 godziny na dobę. Telefony z których można skorzystać bez opłat chcąc połączyć się z mLinią udostępniamy naszym Klientom w punktach naziemnych, do dyspozycji Klienta pozostawiamy również stoisko samoobsługowe pozwalające na obsługę „on line”. Pozdrawiam Agata Dobek, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi