Opinie użytkownika (2)

Do urzędu pocztowego...
Do urzędu pocztowego wchodzę o godzinie 12:13 . Zauważam wyłączone światło w części , gdzie oczekują interesanci ( odczuwam brak w doświetleniu sali , zwłaszcza przy wypełnianiu dokumentów ) , w części , gdzie pracują urzędnicy światło jest włączone. Podłoga na sali nie jest zbyt czysta ( widać nawarstwiające się niedociągnięcia w sprzątaniu ), obok kosza na śmieci leży kilka papierków. W urzędzie są trzy stanowiska obsługi , otwarte są dwa. Podchodzę do automatu po bilecik z numerkiem , przede mną jest pięć osób. Siadam na krześle w pobliżu jednego ze stanowisk , po chwili dobiega do mnie dość głośna rozmowa urzędniczki ze starszą panią . Pani w okienku w dość głośny sposób oznajmia : " Nie interesuje mnie ile chce pani zapłacić , mnie po zeskanowaniu kodu kreskowego wyskakuje 117 złotych ". Do tej rozmowy włącza się pani obsługiwana w okienku obok. Urzędniczka poczty jednak przyjmuje kwotę jaką deklarowała starsza pani. Wyświetla się mój numerek, podchodzę do stanowiska witany słowami : " dzień dobry". Podaję awizo i po chwili dostaję swój list, potwierdzam odbiór podpisem i słyszę : " dziękuję i do widzenia". Zauważam , że obie panie są w ubraniach służbowych , mają przypięte identyfikatory , jednak w taki sposób iż nie jestem w stanie odczytać z nich żadnych informacji. Wychodzę z urzędu po 15 minutach.

kacper_78

15.01.2015

Poczta Polska

Placówka

Kraków, os. Bohaterów Września 26

Nie zgadzam się (0)
Po zakupach w...
Po zakupach w supermarkecie zorientowałem sie iż na paragonie widnieją zakupy , których nie kupowałem. Chcąc wyjasnić zaistniałą sytuację wróciłem do sklepu. Okazało się , że personel omyłkowo zwarzył inny produkt niż w rzeczywistości, zamiast marchwi na cenówce widniały mandarynki. Na prośbę o zwrot różnicy w cenie , pani, która mnie obsługiwała powiedziała mi , że muszę się zgłosić do kierownika sklepu. Dopiero na moją prośbę zostałem zaprowadzony do kierownika. Pani kierownik w niezbyt przyjemny sposób rozmawiała ze mną, a na moją prośbę o uczulenie personelu na pomyłki ( gdyż zdarzają się w tym sklepie bardzo często ) , odpowiedziała mi : "To proszę nas wszystkich zwolnić" . Uważam, że nie było to odpowiednie zachowanie kierownika sklepu.Sklep był czysty, zatowarowany , artykuły na półkach czytelne.

kacper_78

13.01.2015

Lewiatan

Placówka

Kraków, os.Bohaterów Wrzesnia 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi