Witam. Chciałbym się podzielić pozytywną opinią na temat tego salonu. Po bezczelnym zachowaniu obsługi z UNI_CAR Renault Bydgoszcz, podjechałem do salonu YAMA Renault i byłam bardzo pozytywnie zaskoczony :-) Z zewnątrz piękny, nowoczesny salon, wchodząc do środka ciepło, w tle słychać muzyczkę, a przy stoliku, gdzie czekają klienci jest samoobsługowy express do kawy. W UNI_CAR niestety pani twierdzi, że podczas pandemii klient nie uraczy kawy :-( a tutaj Klient może sobie sam zrobić kawusie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Polecam
Obsługa w Uni-Car Renault Bydgoszcz jest niczym za czasów PRL. Opryskliwi pracownicy, włącznie z dyrektor oddziału. Klient czekając na swój samochód, który jest w serwisie, siedzi w pseudopoczekalni, czyli przy stoliku między autami na hali sprzedażowej. Zimą, to jakaś masakra!!! na hali kilka stopni powyżej zera!!! polecam zaopatrzyc się w czapkę i rękawiczki. Gdy Klient poprosi o kawę, to "szefowa" oddziału odpowiada cytuję" Podczas pandemii nie uraczy Pan kawy" SZOK!!! Na szczęście w Bydgoszczy jest nowy salon Renault YAMA, gdzie UNI-CAR mógłby się wiele nauczyć....ale o tym salonie napisałem w kolejnej opinii Renault YAMA.
ODRADZAM!!!! Nie polecam firmy Alior Leasing, nie zawierajcie z nimi jakichkolwiek umów leasingu na pojazdy....na 100% będziecie mieli problemy. Na własnym przykładzie, gdzie Alior Leasing bez mojej zgody podniósł opłatę dodatkową z 199zł na 299zł!!! Od roku piszą do mnie SMS-y, telefonują, czy wysyłają listy, że mam im zapłacić 299zł!!! Od roku naliczają bezpodstawnie opłaty za monity, wezwania itd, strasząc Sądem, czy rozwiązaniem umowy leasingowej! Gdy odpowiedziałem, że mogę iść z nimi do Sądu, to twierdzą, że nie mają interesu iść do Sądu...to po co wysyłają wezwania przedsądowe :-) Złożyłem skargę na Alior Leasing do Rzecznika Finansów. Alior Leasing nie wyraża zgody na wpisanie TAXI w dowodzie rejestracyjnym, co dla mnie jest równoznaczne z brakiem dochodu, gdyż chciałem zarabiać jako taksówkarz.
Fatalnie. odradzam TU Generali. Jako poszkodowany musiałem w Sądzie dochodzić swoich praw o odszkodowanie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. szukałem wycieczki. Przesłałem e-mailem oczekiwania. Oferta została dostosowana do potrzeb. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. polecam jazdę PKP. czysto,punktualnie i nie drogo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.