Opinie użytkownika (2)

Multibank zmienił tabelę...
Multibank zmienił tabelę opłat i prowizji, na podstawie której od 1 września użytkownik konta Multikonto Ja (dostępnego dla wszystkich, bez wysokich gwarancji wpłat) nie ma szans na odzyskanie opłaty za prowadzenie konta (9,5 zł). Nie ma również szansy na odzyskanie opłaty za korzystanie z karty. Co prawda dotychczas trzeba było również spełnić warunki (płatność kartą za minimum 500 zł i wpływy na konto min. 2500 zł). Dawało to jednak szansę na odzyskanie prowizji za prowadzenie konta i korzystanie z karty. Tym bardziej oburzające jest, że jeszcze dwa miesiące temu Multibank reklamował się, że u niego za prowadzenie konta można odzyskać prowizję. Teraz ludzie są nabici w butelkę. Mam w tym banku konto o ponad 8 lat. Czas na zmianę banku i wszystkich do tego zachęcam. Multibank stał się najdroższym bankiem w Polsce!

haolek

14.07.2010

mBank

Placówka

Warszawa, Emilii Plater 28

Nie zgadzam się (20)
2 września złożyłem...
2 września złożyłem zamówienie (poprzez stronę internetową), kupując kilka produktów z aktualnej wówczas oferty. Jeden produkt (slipy męskie, czarne, 3 szt.) miał być dosłany później. Za produkt ten wraz z innymi zapłaciłem przelewem na konto Tchibo. Dzwoniąc dziś na infolinię Tchibo 801 080 016 dowiedziałem się, że slipy dlatego nie zostały wysłane, gdyż zostały wyprzedane. Do dziś z Tchibo nie otrzymałem ani informacji e-mailowej ani zwrotu gotówki na konto. Musiałem sam dzwonić na infolinię (płatną 35 gr. za każdą minutę, czas połączenia wynosi nawet kilka minut), dopominając się zwrotu gotówki (choć raz już w przeszłości podałem numer konta musiałem po raz kolejny podawać ten numer). Zwrot gotówki nastąpi w ciągu 7 dni! Na zakończenie od konsultanta nie usłyszałem nawet słowa przeprosin w imieniu Tchibo.

haolek

16.10.2009

Tchibo

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi