Opinia użytkownika: haolek
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: 2 września złożyłem zamówienie (poprzez stronę internetową), kupując kilka produktów z aktualnej wówczas oferty. Jeden produkt (slipy męskie, czarne, 3 szt.) miał być dosłany później. Za produkt ten wraz z innymi zapłaciłem przelewem na konto Tchibo. Dzwoniąc dziś na infolinię Tchibo 801 080 016 dowiedziałem się, że slipy dlatego nie zostały wysłane, gdyż zostały wyprzedane. Do dziś z Tchibo nie otrzymałem ani informacji e-mailowej ani zwrotu gotówki na konto. Musiałem sam dzwonić na infolinię (płatną 35 gr. za każdą minutę, czas połączenia wynosi nawet kilka minut), dopominając się zwrotu gotówki (choć raz już w przeszłości podałem numer konta musiałem po raz kolejny podawać ten numer). Zwrot gotówki nastąpi w ciągu 7 dni! Na zakończenie od konsultanta nie usłyszałem nawet słowa przeprosin w imieniu Tchibo.