Oddawałam buty na reklamację. Sprzedawczyni obejrzała buty i od razu przyjęła reklamację. Mogłam wymienić buty na nowe. Byłam więc zadowolona. Jednak oferta sklepu nie zainteresowała mnie, bo nie podobały mi się buty z danego asortymentu w sklepie albo jak już coś mi się spodobało, to nie było mojego rozmiaru. Sprzedawczyni zatem spisała moją reklamację i mam 3 miesiące na wybór obuwia. Obsługę oceniam bardzo dobrze. Chwilę musiałam stać w kolejce bo akurat obsługiwała jedna pani. Odwiedzę sklep za jakiś czas, mam nadzieję, że pojawią się jakieś fajne półbuty.
Profesjonalna obsługa, miły personel, atrakcyjny program lojalnościowy. Minusem jest jedynie mała przestrzeń, jak na taką dużą liczbę klientów i tylko jeden terminal do kart płatniczych. Ogólnie jednak jestem zadowolona, jestem stałym klientem. Apteka oferuje asortyment w bardzo przystępnych cenach. Po odwiedzeniu innej apteki, od razu wróciłam do tej.
W banku tym profesjonalnie podchodzi się do klienta. Uzyskałam wszystkie informacje, jakie chciałam. Minusem jest to, że trzeba było czekać, a samo czekanie było mało komfortowe. Bardzo mało miejsc do siedzenia, do tego placówka jest dość mała i często ludzie stoją blisko obsługiwanych klientów, a nie powinno być tak, że inni klienci słyszą nasze rozmowy z pracownikiem banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.