Opinie użytkownika (2)

Miałam dzisiaj "przyjemność"...
Miałam dzisiaj "przyjemność" rozmawiać z Panią menadżerką sklepu, Pani Paulina jeśli się nie mylę. Dzisiaj sklep był otwarty godzinę wcześniej z powodu wyprzedaży. Dzień wcześniej rozmawiałam z ekspedientką, która poinformowała mnie o akcji. Z tego powodu specjalnie przyjechałam wcześniej do Blue City. Na wejściu Panie poinformowały mnie, że wejście jet możliwe tylko z zaproszeniem.. Była godzina 9.30 a sklep był pusty. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie dlaczego nie zostałam poinformaowana o tym dzień wcześniej. Pani menadżerka nie chciała w ogóle rozmawiać, chociaż była obok i nie była czymś specjalnie zajęta. Po krótkiej wymianie zdań z ekspedientką, Pani menadżer ostentacyjnie powiedziała "wpuść Panie..". Podziękowałam i wyszłam. Rozumiem gdyby to była jakaś większa akcja z czerwony dywanem, szampanem i poczęstunkiem..wtedy zaproszenia mogą mieć sens. Jednak oprócz ciuchów i dwóch Pań (Pani menadzer i Pani ekspedientki nie było tam nic..).Dość często robiłam zakupy w Stradivariusie, po takiej sytuacji jaka miała dzisiaj miejsce na pewno się to zmieni.

enka_1

28.06.2012

Stradivarius

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
1. zawarcie umowy...
1. zawarcie umowy - handlowiec zaproponował, że rozwiąże umowę z poprzednim operatorem aby zaoszczędzić mój czas. Vectra miała na to dwa tygodnie, dlatego też skorzystałam z tej opcji. Jak później się okazało, przeczekali ten okres ponieważ chcieli mieć pewność, że nie wrócę do poprzedniego operatora. Spóźnili się z zerwaniem tej umowy za co początkowo musiałam ponosić koszty i opłacać dwa abonamenty. Ponad miesiąc czekałam na rozpatrzenie reklamacji. Specjalistka od spraw korespondencji odpisała mi w końcu, że wykonali usługę i to się liczy. Nie ważne jest, iż mieli na to dwa tygodnie i wiedzieli, że w tym terminie muszą rozwiązać poprzednią umowę. Nie poddałam się i dzwoniłam prawie codziennie do handlowca, z którym podpisałam umowę. Po jakimś czasie w ramach rekompensaty udało mi się uzyskać dodatkowy miesiąc za 1zł.2. oferta telefoniczna - z infolinii zadzwonili do mnie z ofertą filmowych kanałów HD. Wydawała się korzystna. Informacja jaką otrzymałam - po wyrażeniu zgody na wypróbowanie oferty, zostaną uaktywnione dodatkowe programy. W okresie dwóch tygodni otrzymam aneks do umowy. Jeżeli go podpiszę i odeślę, umowa będzie ważna przez rok czasu. Aneksu nie odesłałam i zostałam poinformowana, że zawarłam już umowę na rok. Minęły już 3 tygodnie.. Wciąż cierpliwie czekam na wyjaśnienie sprawy, natomiast opłata za dodatkową ofertę jest naliczana do abonamentu..Niestety, jak większość firm, na początku obiecują wszystko i dbają o klienta. Po podpisaniu umowy wszystko się zmienia.. Moim zdaniem ich największym problemem jest system reklamacji, za każdym razem klient jest kierowany do innej siedziby/osoby..

enka_1

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Uprzejmie informuję, iż w przypadku umów zamawianych telefonicznie, a które nie wymagają montażu nie podpisuje Pani dokumentów umowy i nie ma konieczności ich odsyłania. Otrzymuje Pani jedynie pisemne potwierdzenie zawarcia umowy drogą telefoniczną (aneks bez podpisu). Nadmieniam, iż taka umowa jest również wiążąca i zgodna z prawem. Trzykrotne wyrażenie zgody na aktywacje wybranych pakietów jest tożsame z zawarciem umowy na odległość. Oczywiście w przypadku umów zawieranych poza siedzibą firmy ( telefoniczne lub poprzez Przedstawiciela handlowego) istnieje możliwość odstąpienia od umowy bez kosztów, dostarczając pisemną rezygnację w termienie 10 dni od momentu otrzymania warunków potwierdzajacych zawarcie takiej umowy. W celu dokładnej analizy Pani zgłoszenia skontaktujemy się z Panią w wiadomości prywatnej. Niezbędne nam będą szczegółowe dane.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi