Opinia użytkownika: enka_1
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: 1. zawarcie umowy - handlowiec zaproponował, że rozwiąże umowę z poprzednim operatorem aby zaoszczędzić mój czas. Vectra miała na to dwa tygodnie, dlatego też skorzystałam z tej opcji. Jak później się okazało, przeczekali ten okres ponieważ chcieli mieć pewność, że nie wrócę do poprzedniego operatora. Spóźnili się z zerwaniem tej umowy za co początkowo musiałam ponosić koszty i opłacać dwa abonamenty. Ponad miesiąc czekałam na rozpatrzenie reklamacji. Specjalistka od spraw korespondencji odpisała mi w końcu, że wykonali usługę i to się liczy. Nie ważne jest, iż mieli na to dwa tygodnie i wiedzieli, że w tym terminie muszą rozwiązać poprzednią umowę. Nie poddałam się i dzwoniłam prawie codziennie do handlowca, z którym podpisałam umowę. Po jakimś czasie w ramach rekompensaty udało mi się uzyskać dodatkowy miesiąc za 1zł.2. oferta telefoniczna - z infolinii zadzwonili do mnie z ofertą filmowych kanałów HD. Wydawała się korzystna. Informacja jaką otrzymałam - po wyrażeniu zgody na wypróbowanie oferty, zostaną uaktywnione dodatkowe programy. W okresie dwóch tygodni otrzymam aneks do umowy. Jeżeli go podpiszę i odeślę, umowa będzie ważna przez rok czasu. Aneksu nie odesłałam i zostałam poinformowana, że zawarłam już umowę na rok. Minęły już 3 tygodnie.. Wciąż cierpliwie czekam na wyjaśnienie sprawy, natomiast opłata za dodatkową ofertę jest naliczana do abonamentu..Niestety, jak większość firm, na początku obiecują wszystko i dbają o klienta. Po podpisaniu umowy wszystko się zmienia.. Moim zdaniem ich największym problemem jest system reklamacji, za każdym razem klient jest kierowany do innej siedziby/osoby..