Telefony komórkowe - nikt już bez nich nie może żyć :), co jakiś czas trzeba odnowić umowę i dostać nową zabawkę - sama przyjemność :). Co więc podwyższyło mi ciśnienie? Wizyta na stronie operatora. Czy wyobrażacie sobie, że osoba "z ulicy" otrzymuje ofertę dużo lepszą niż stary klient? Niższy abonament i telefon trzy razy tańszy. Dlatego też postanowiłem osobiście się pofatygować i porozmawiać ze sprzedawcą. Na Murawie w Poznaniu znajduje się centrum obsługi klienta, ostatni raz byłem tam jakieś 5-6 lat temu, więc spodziewałem się zmian, ale nie aż takich - duża, nie przedzielona niczym przestrzeń, na środku "wyspa" ze sprzedawcami i numerki jak w ZUSie - full wypas - widać jednak na co poszły moje pieniądze ;p. Obsługiwała mnie młoda dziewczyna, firmowy mundurek, schludna ale brakowało tylko żeby żuła gumę. Znudzona, brak jakiegokolwiek zainteresowania potrzebami klienta, mechanicznie odpowiadała na pytania - jednym słowem masakra. Po wielu latach bycia stałym klientem zmieniłem operatora, jest to teraz łatwe i przyjemne. Szanowni operatorzy klienci mogą już "głosować" portfelem.
Awaria komputera spowodowała, że zmuszony byłem do kupna nowego sprzętu. Dobrych kilka godzin trwał wybór podzespołów, kolejna godzina wybór sklepu w którym dokonam zakupu. Wybór padł na sklep zorn.pl - bardzo duży wybór sprzętu, niskie ceny i możliwość odbioru osobistego - to były podstawowe plusy. Po dokonaniu zakupu mogę dodać jeszcze: bardzo dobry kontakt telefoniczny, szybkość realizacji zamówienia, uczynność sprzedawcy (nie było problemu żeby został kilka minut po zamknięciu i poczekał na mój przyjazd), duża wiedza i profesjonalizm. Szczerze polecam.
Jest to jedna z dwóch stacji w Kórniku, praktycznie na trasie Poznań - Katowice. Po podjechaniu pod dystrybutor gazu długo czekałem na obsługę, osoba która mnie obsługiwała była ubrana w strój firmowy, ale nie posiadała rękawic ochronnych (na innych stacjach osoba tankująca gaz LPG zakłada takie rękawice). Nie mam żadnych zastrzeżeń co do porządku na stacji i przy kasie i do zachowania personelu. Dość duża różnica w cenie paliwa porównując do innych stacji (w tym także do PKN Orlen).
Mimo dużego ruchu miejsca było na tyle dużo aby klienci nie przeszkadzali sobie nawzajem. Plus za duży wybór towarów spożywczych i świeże warzywa. Minus za mały wybór past do zębów. Obsługa na kasie sprawna i uprzejma. W sklepie porządek ale zauważyłem brak cen przy niektórych produktach, nie zauważyłem czytnika kodów kreskowych. Ogólnie wrażenie pozytywne będę częstszym klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.