Opinia użytkownika: emmis
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Telefony komórkowe - nikt już bez nich nie może żyć :), co jakiś czas trzeba odnowić umowę i dostać nową zabawkę - sama przyjemność :). Co więc podwyższyło mi ciśnienie? Wizyta na stronie operatora. Czy wyobrażacie sobie, że osoba "z ulicy" otrzymuje ofertę dużo lepszą niż stary klient? Niższy abonament i telefon trzy razy tańszy. Dlatego też postanowiłem osobiście się pofatygować i porozmawiać ze sprzedawcą. Na Murawie w Poznaniu znajduje się centrum obsługi klienta, ostatni raz byłem tam jakieś 5-6 lat temu, więc spodziewałem się zmian, ale nie aż takich - duża, nie przedzielona niczym przestrzeń, na środku "wyspa" ze sprzedawcami i numerki jak w ZUSie - full wypas - widać jednak na co poszły moje pieniądze ;p. Obsługiwała mnie młoda dziewczyna, firmowy mundurek, schludna ale brakowało tylko żeby żuła gumę. Znudzona, brak jakiegokolwiek zainteresowania potrzebami klienta, mechanicznie odpowiadała na pytania - jednym słowem masakra. Po wielu latach bycia stałym klientem zmieniłem operatora, jest to teraz łatwe i przyjemne. Szanowni operatorzy klienci mogą już "głosować" portfelem.