Zakupy w tym sklepie robiłam w niedziele 9 września. Wyglądały one następująco: przyjechałam z rodziną do sklepu, zaparkowaliśmy na dużym parkingu przed sklepem (dla parkingu daje 5 z plusem), weszliśmy do sklepu na pierwszy rzut oka czysto, ładnie, przyjemnie. Wzięłam wózek i wyruszyliśmy na zakupy. I na samym początku zaciekawiło nas dlaczego blisko kas porozrzucane są wózki i porzucane koszyki z zakupami, ale nie wnikaliśmy, zajęliśmy się zakupami. Zrobiliśmy zakupy te co chcieliśmy, asortyment duży jednak ceny wysokie jak na hipermarket. Na sam koniec, chcieliśmy na miejscu zjeść kurczaka z grilla, wyczekaliśmy się chwile przy stanowisku, bo nikogo z obsługi nie było, jednak za chwile przyszła pani i poinformowała nas, że na miejscu nie można skosztować mimo to, że jest taka możliwość, ponieważ mają zepsutą kasę i system w Warszawie im padł i nie chodzą kasy, tak samo kasy płatnicze i że tylko 3 kasy chodzą i są bardzo duże kolejki, co wiąże się ze staniem w kolejce ponad godzinę. Jedynie takiego kurczaka na "wynos" można kupić. Jednak nie zdecydowaliśmy się, tylko poszliśmy do kasy, mieliśmy czas, więc staliśmy w tej kolejce, obsługa poinformowała, że przepraszają, ale chodzą tylko 3 kasy i rabaty nie są naliczane. I faktycznie kolejki długie, koszyki porzucane koło kasy przez osoby, które się zdenerwowały i zrezygnowały z zakupów (obsługa szybko ich nie sprzątała tych koszyków, więc był bałagan) . Staliśmy ponad pół godziny w kolejce, a jak nastąpiła nasza kolej to okazało się, że tak wolno idzie ta obsługa, bo kasy wolno chodzą, tzn. jeden produkt kasjer zeskanował i aby następny zeskanować to z 30 sekund do pół minut musiał czekać. Kasjer mimo to był opanowany. Kartą płatniczą nie mogliśmy zapłacić, jak i również nie naliczano punktów payback. Po wzięciu rachunku okazało się również, tak jak informowano, że rabaty zostały nie naliczone. Minusa również muszę dać za to, ż tylko w języku polskim ogłoszono przez mikrofon, że jets problem,ponieważ za nami stali niemcy, którzy slyszałam, że niew wiedzą o co chodzi, dlaczego wwszystko tak wolno się dzieje. A jeżeli np. po angielsku taki komunikat zostałby też ogłoszony, może by zrozumieli i nie zastanawiali się co to tak długo trwa. Przynajmniej w dwóch jeżykach taki komunikat powinien być podany po mimo wszystko obcokrajowcy do tego sklepu przychodzą na zakupy. Z tym problemem nie za dobrze sobie sklep poradził, więc obsługę i zachowanie muszę ocenić na 3 z plusem. Polecam ten sklep tylko osobą, które mają czas, aby po nim pochodzić i znaleźć towary o normalnych cenach – nie wygórowanych.
Bardzo rzadko odwiedzam restaurację McDonald's, ponieważ nie przepadam za daniami które serwuje. Jednak w niedzielę zostałam zaproszona na lody do McDonald's i skusiłam się, a minęło już prawie trzy lata od mojej ostatniej wizyty w tej restauracji. Powiem szczerze, że zostałam mile zaskoczona, wyglądem toalety, ponieważ była czysta, przejrzysta i zadbana. A zawsze miałam opinię, że w toaletach w tych restauracjach jest nie przyjemnie, brudno, bo takie miałam doświadczenia wcześniejsze w innych miastach, widocznie się po latach trochę zmieniło. Jedynie minus daje za nie utrzymanie czystości na stolikach w restauracji, ponieważ nie było gdzie siąść, żeby nie było jakiegoś okruszka. Jeżeli chodzi o obsługę to była schludnie ubrana i bardzo miła, mimo to, że nie zjedliśmy lodów na które przyszliśmy, ponieważ maszyna się zepsuła to i tak muszę powiedzieć, że miło zostaliśmy obsłużeni. Parking nie jest za duży, w ofercie również jest MCDRIVE, przypatrywałam się i dużo osób korzystało z tej usługi podczas mojego pobytu. To miejsce zasługuje na 4-czwóreczkę.
Bez żadnych zastrzeżeń, mogę napisać same plusy:pomieszczenie utrzymane w czystości, schludnie, towar ładnie poukładany, obsługa miła (wygląd również bez zastrzeżeń), duży parking przed sklepem, ceny takie jak we wszystkich sklepach TESCO.Dużo kas dzięki czemu obsługa odbywa się szybko i sprawnie.Polecam, miło robi się zakupy w tym sklepie.
Zakupy w "Biedronce" robię często. Wczoraj jednak robiłam większe zakupy i postanowiłam przypatrzeć się dokładnie sklepie „Biedronka” w Gorlicach przy ul. Gancarskiej i wystawić swoją opinię na jego temat. Moją ocenę podzielę na plusy i musy. Do plusów mogę zaliczyć: - duży parking przed sklepem - niskie ceny (tak jak w całej sieci sklepów „Biedronka”) ; - pomieszczenie przejrzyste, towar ładnie poukładany; - pomieszczenie utrzymane w czystości; - szybkie reagowanie na duże kolejki przy jednej kasie (otwierana jest druga przy dużej ilości klientów), miła obsługa. Natomiast do minusów: Często napotykam się na bałagan w miejscu gdzie są wózki, są nie poukładane oraz można w nich znaleźć śmieci, co bardzo rzuca się w oczy i jest nie przyjemne dla klienta; - ochrona powinna mieć trochę inną minę, ponieważ ich wzrok powoduje dreszcze na plecach, odczuć można, że każdego uważają za potencjalnego złodzieja, a w takiej atmosferze nie przyjemnie robi się zakupy. - minus niestety również muszę dać dla pracowników wykładających towar, wczoraj po raz kolejny zdarzyło mi się, że zastawiony został regał do produktów które chciałam zakupić, a Pana rozkładającego towar nie przejmowało to, że gimnastykowaliśmy się, aby dostać dany produkt; - często również zdarzyło mi się zauważyć, że pracownicy chodzą w niedbałych koszulkach firmowych (tzn. poplamionych, "wychodzonych"). SKLEP NA „CZWÓRKĘ”. Trochę jeszcze te minusy trzeba dopracować, aby zasłużyć na 5.
Po spotkaniu ze znajomymi , które odbyło sie w restauracji Tihuana mogę stwierdzić następujące fakty, a mianowicie: - lokal dostaje ode mnie minus za niewygodne miejsca w jednej z sal, posiada on stoliki z sofami, przy których okropnie nie wygodnie się siedzi, ciężko dorosłej osobie wysiedzieć na takiej sofie przy źle dobranym stoliku do niej, jednak stoły z krzesłami są w porządku. - drugi minus to zachowanie personelu, Pani kelnerka podczas sprzątania naszego stolika, nie pytana o zdanie wtrąciła się w naszą rozmowę ,to zadecydowało o tym, że muszę dać tego minusa, bo ogólnie atmosfera miła i bez zastrzeżeń zostaliśmy obsłużeni – szybko i miło. Właściciel powinien jednak zadbać o wygląd pracowników i np. powinni posiadać firmowe koszulki. - jeżeli chodzi o menu jest bogate, a ceny przeciętne .
Salon godny polecania, jestem jego klientką juz od 4 lat. Malutki, ale przyjemny. Do gabinetu wchodzi się z przyjemnością, ponieważ zawsze Panie są uśmiechnięte, miłe i wprowadzają fantastyczną atmosferę. Zabiegi prowadzone są perfekcyjnie z zachowaniem wszystkich zasad higieny. Makijaż robiony przez Panią Anetę jest wykonywany zawsze na +6. Jest nie powtarzalny i dobrany zawsze dobrze do konkretnej osoby. Od kilku miesięcy zmienił się wygląd gabinetu, wprowadzone zostały kolory do wnętrza co sprawia, że człowiek czuje się tam jeszcze milej. Na ścianie po lewej stronie wywieszone są wszystkie dyplomy oraz certyfikaty Pani Anety co świadczy o tym, że mamy doczynienia z profesjonalistką oraz osobą, która na bieżąco zdobywa wiedzę. Cena nie wygórowana, duży wybór usług.
Obsługa miła, pomocna, Pani na dziale mięsnym mimo to, że byłam "wybredna" z uśmiechem doradziła mi jakie mięso wybrać do obiadu. Czysto, schludnie, nie widziałam zepsutych owoców czy też warzyw. Byłam około godziny 14 i natrafiłam na wymianę zmiany pracowników obsługujących kasę fiskalną. Odbyło się to w tempie ekspresowym. Ceny przeciętne, nie wygórowane, wybór produktów bardzo duży. Miło robić zakupy w takim sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.