Opinie użytkownika (4)

Mimo, że w...
Mimo, że w sklepach przed świętami tłumy ludzi IKEA wybrnęła z całego zamieszania. Przy każdym dziale kręciło się ok 4-5 ludzi zorientowanych na pytania klientów i wątpliwości co, do ułożenia towarów. Zapytany pracownik obsługi od razu udzielił odpowiedzi. Poprawy natomiast wymagałaby praca przy kasach, otwarta była tylko połowa, na swoją kolej trzeba było czekać ok 10 minut. Jak na okreś przedświąteczny nie znalazłem prawie wcale świątecznych ozdób, jedynie kilka stoisk przy kasach, liczyłem na znacznie wiekszy asortyment w tej dziedzinie.

davey

16.12.2011

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Zielona Góra jako...
Zielona Góra jako miasto wojewódzkie powinno zadbać oto, by mieszkańcy, studenci oraz potencjalni goście w tym mieście mogli łatwo i szybko znaleźć informację jak się po tym mieście przemieszczać. Pierwszym problemem jest brak informacji i zmianie tras autobusów, w samych autobusach nie widnieje nawet karteczka zwaracająca uwagę na ten fakt. Sa natomiast informacje głosowe o kolejnych przystankach, częste kontrole biletów (2 kontrole na dwa przejazdy).No i porządek w autobusach, 10 rano to nie jest tak późna godzina, żeby cały pojazd był w śmiechach i błocie mimo, że nie padało...

davey

14.12.2011

MZK Zielona Góra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Mimo, że sklepy...
Mimo, że sklepy sieci Biedronka są przez wielu uważane za niszowe sklep taki jak ten zaprzeczają temu stereotypowi. Od samego rana obsługa na pełnych obrotach, zaangażowana, zorientowana jak wygląda ilość klientów przed kasami. Cały asortyment według oznaczenia, sklep czysty aż się świeci. Sprzedawczynie bardzo miłe ;)

davey

14.12.2011

Biedronka

Placówka

Kołobrzeg, Trzebiatowska 29

Nie zgadzam się (1)
Zakupy w Kauflandzie...
Zakupy w Kauflandzie w ostatniej godzinie przed zamknięciem nie należą do najprzyjemniejszych. W godzinę przed zamknięciem pracownik powinien przynajmniej udawać, że jeszcze skupia się na klientach, w tej sytuacji zdecydowanie można było odnieść wrażenie, że klient jest nieproszonym gościem tylko przeszkadzającym i stojącym na drodze pójścia do domu. Zwrócono mi także uwagę, abym się pospieszył. Reszta w porządku, towary oznaczone, uporządkowane. Personel dba oto, by wszystko było w należnym miejscu. W godzinach wieczornym owoce można kupić w niższych cenach.

davey

13.12.2011

Kaufland

Placówka

Świdnik, Kusocińskiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi