Totalna porażka. Do tej pory ogólnie rzecz ujmując byłam zadowolona z usług kurierskich świadczonych przez dpd. Były tam jakieś potknięcia ale tak minimalne, że spokojnie można było na to przymknąć oko. Jednak ostatnio ręce mi opadły. Nie dość, że przesyłki gabarytowej na palecie nie chcieli przyjąć od osoby fizycznej (trzeba było załatwiać wysyłkę przez zaprzyjaźnioną firmę), to pomimo zapewnienia że przesyłka przyjmowana w czwartek na 100% w piątek będzie dostarczona do odbiorcy, dostarczona była dopiero w poniedziałek. Już pomijam kwestię, że na call center powiedziano, że kurier po przesyłkę zajedzie z samego rana a przyjechał dopiero po 16. Cały dzień zmarnowany bo trzeba było czekać na kuriera, który nawet nie raczył zadzwonić, żeby się umówić na konkretną godzinę na odbiór przesyłki. Przecież w dobie telefonów komórkowych nie powinno być problemów z komunikacją ale ja jestem naiwna ....... :)Nadawana przesyłka była przesyłka za pobraniem. W call center powiedziano, że oni księgują przelewy co czwartek więc miałam się uzbroić w cierpliwość w oczekiwaniu na kasę. Przesyłka dotarła w poniedziałek więc kasa na koncie miała być w piątek, teoretycznie. Niestety w piątek jej nie było. Przeczekałam weekend bo wiadomo, że w weekendy banki nie pracują. W poniedziałek nadal nie było kasy. I tu nastąpiło dopełnienie mojego niezadowolenia z usługi. Zadzwoniłam na call center w sprawie pobrania kasy za przesłany przedmiot. Po sprawdzeniu numeru przesyłki pani z call center oznajmiła mi, że przesyłka nie była nadana za pobraniem. Szok!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot miał wartość ponad 600 zł i teraz się okazało, że ktoś dostał go ode mnie za darmo!!!!!!!!!!!!! i to tylko dlatego, że ktoś nie dopilnował żeby w trakcie wypełniania listu przewozowego w trakcie wychodzenia przesyłki z sortowni zaznaczyć że przesyłka jest za pobraniem. Na szczęście rozmowy z call center są nagrywane więc pomyłka pracownika była łatwa do udowodnienia, ale co mnie to nerwów kosztowało, nie mówiąc o wiszeniu na telefonie przez pół dnia i dobijaniu się o swoje. Jestem zdegustowana obsługą tej firmy i nie wiem czy w najbliższym czasie zdecyduję się na ich usługi. Ocena na dzień dzisiejszy -5.
Obserwacji poddany sklep Tesco. Parking obszerny i dobrze rozplanowany, czysty i nienagannie utrzymany. Wejście do sklepu czyste i zadbane. Drzwi wejściowe oszklone czyste. Podłoga przy wejściu czysta pomimo deszczu. Przy wejściu brakowało koszyków, były dostępne przy kasach ale w trakcie pobytu w sklepie pracownik sklepu przeniósł je w przygotowane miejsce koło wejścia do sklepu. W sklepie panował porządek. Towar na półkach był poukładany. Wszędzie były odpowiednie ceny. Wszystkie skanery do sprawdzania cen były czynne. Oferta promocyjna odpowiednio wyeksponowana. Obsługa sklepu bardzo miła i chętnie podpowiadająca gdzie jeszcze można znaleźć promocyjne produkty. Przy kasach nie było tłoku. Kasjerki obsługiwały szybko, miło i sprawnie. Po zakończeniu transakcji podziękowano za wizytę w sklepie i zaproszono do ponownej wizyty. Obsługa na wysokim poziomie. Oby tak dalej.
Obserwacja obiektu w godzinach wieczornych. Otoczenie bardzo czyste i zadbane. Trawniki świeżo skoszone, nigdzie nie było widać śmieci ani innych nieczystości. Oświetlenie na zewnątrz w pełni sprawne. Wewnątrz obiektu bardzo czysto i przytulnie. Obsługa - dwóch panów - ubrani nienagannie i z szacunkiem i zainteresowaniem podchodzący do klientów. Otoczenie kas jak i cała powierzchnia sklepu utrzymane w nienagannym porządku. Ocena z obserwacji na 5+.
Otoczenie sklepu sprawia wrażenie zadbanego i utrzymanego w należytym porządku. W strefie parkowania wózków sklepowych uszkodzone barierki otaczające wózki. Na parkingu przy sklepie wystawiony jest namiot z wyprzedażą sezonową. Niestety w namiocie panuje bałagan i poczucie chaosu. Produkty są porozrzucane na półkach i koszach sklepowych będących półkami. Brakuje cen, a znaczna ich część to odręcznie napisane długopisem karteczki bez nazw produktów, tylko sama cena. Przy kasie od kilku dni leży nie czytający kart płatniczych terminal. Obsługa mało zainteresowana klientami za to bardzo zainteresowana rozmową z pracownikiem ochrony. Dalsza obserwacja przeniesiona na teren głównego obiektu marketu. Brak wielu towarów na półkach, nie wypełnione półki co sprawia wrażenie pustki na sklepie. Na wielu działach widać puste opakowania po produktach, nie tylko spożywczych co sprawia wrażenie, że na sklepie jest brudno i nasuwa wnioski, że można tam spożywać produkty nie płacąc za nie. Obsługa przy kasach niezbyt sprawna. Często są dość długie kolejki przy kasach i pomimo kilku stanowisk kasowych zazwyczaj otwarta jest tylko jedna lub dwie. Obsługa w dniu obserwacji była dość mila i nie budziła zastrzeżeń jeśli chodzi o stosunek do klienta. Otoczenie kas zadbane i czyste.Ogólne wrażenie z pobytu w markecie oceniam na dobre z minusem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.