Ponieważ otrzymałam list od operatora informujący mnie o możliwości wcześniejszej wymiany telefonu i skorzystania z promocyjnych taryf dla 'starych' klientów udałam się do wskazanego w liście salonu. Gdy weszłam akurat zwolniło się miejsce i zostałam obsłużona przez jednego z konsultantów. Pan szybko zorientował się w mojej sytuacji i zaoferował zmianę taryfy oraz kilka telefonów z półki cenowej wyznaczonej przeze mnie. Jeżeli chodzi o taryfy był dobrze przygotowany, potrafił w sposób jasny przedstawić ofertę firmy i wytłumaczył wszystkie moje wątpliwości. Co się zaś tyczy telefonów... pomijając fakt, że firma Plus bardziej dba o nowych klientów, proponując im lepsze telefony po niższej cenie, Pan starał się wybrnąć z lawiny pytań z mojej strony porównując 3 zaproponowane mi telefony, jednak nie powiedział prawdy co do telefonu o który zapytałam- a mianowicie na pytanie czy wybrany telefon jest awaryjny, Pan odpowiedział że nie, nikt go do tej pory nie zwrócił. Ale, kiedy na początku naszej rozmowy weszła Pani z córka i poza kolejką zapytała się czy telefon, który oddawała do reklamacji, jest już do odebrania (dokładnie ten model, o który pytałam) tenże Pan odpowiedział, że już jest, wyciągnął go spod biurka i podał innej konsultantce do wypisania faktury. Zwątpiłam w jego prawdomówność co do mnie. Po dokonaniu już wyboru Pan zaoferował jeszcze kupno karty pamięci i pokrowca, zgodziłam się. Jednak po wyjściu miałam mieszane odczucia co do zawartej transakcji. Zwątpiłam w to, czy ten telefon wytrzyma próbę czasu i spełni moje oczekiwania.
Do H&M wybrałam się w celu zakupu krótkich wełnianych spodni. W sklepie było czysto, ubrania porozwieszane kolorystycznie, tematycznie oraz zgodnie z płcią. Wiedziałam, co chcę, znalezienie ekspedientki zajęło mi jakąś minutę, po czym zapytałam się czy w ofercie sklepu są szukane przeze mnie spodnie. Odpowiedź była twierdząca, Pani natychmiast zaprowadziła mnie do wieszaka, znalazła mój rozmiar. Kiedy podziękowałam jej, zapytała jeszcze czy nie potrzebuję do tych spodni rajstop lub getrów. Pomimo mojej odmowy była do końca miła, zaproponowała również dalszą pomoc w razie gdybym coś potrzebowała. Do przymieżali była nieduża kolejka, w środku było czysto, na zewnątrz stał wieszak na przymierzone, "niechciane" ubrania, na bierząco opróżniany przez ekspedientę. Pomimo że nie kupiłąm tych spodni oceniam ten sklep bardzo pozytywnie.
Postanowiłam zajść do sklepu Orsay ponieważ zaintrygowały mnie ubrania na manekinach na wystawie sklepowej. Na bocznej witrynie prezentowana była sezonowa kolekcja, natomiast od frontu bardzo wyraźnie zaznaczona była trwająca wyprzedaż. Wewnątrz pomieszczenia panował ład i porządek, podłogi świecące, ubrania porozwieszane kolorystycznie i w sposób łatwo dostępny, zapach przyjemny, muzyka o stonowanej głośności. Ze względu na wczesną godzinę, w sklepie ruch był niewielki, pomimo tego ekspedientka nie podeszłą zapytać się czy w czymś nie pomóc. Udałam się więc do przymierzalni z wybranymi rzeczami. Sam wygląd tej części sklepu nie budził zastrzeżeń. Po przymiarce udałam się do kasy, gdzie zorientowałam się, że zapomniałam karty klubowej Orasay. Dlatego, zanim pani zaczęła kasować moje zakupy, zapytałam się o możliwość dodania punktów do mojego konta bez konieczności ponownego przyjazdu. Pani w uprzejmy sposób wyjaśniła, że jest to możliwe, poprzez wykonanie telefonu do sklepu jeszcze tego samego dnia. Po skasowaniu zakupów zaoferowała jeszcze zakup T-shirtu w cenie promocyjnej. W trakcie dokonywania transakcji panowała przyjazna atmosfera, po czym ekspedientka podziękowała i zaprosiła ponownie.
Udałam się do tego sklepu z zamiarem kupna adidasów, które wcześniej sobie już upatrzyłam, tyle że w innym mieście. Wygląd sklepu od zewnątrz i wewnątrz jest nienaganny. Obuwie na wystawie poukładane starannie, w środku buty na półkach porozstawiane rodzajami. Czystość lokalu w środku bez zastrzeżeń. Jedyne co można zarzucić to pasywność obsługi. Ekspedientka całą moją wizytę w sklepie stała obok lady, pomimo że od kasy do półki, przy której stałam, było raptem może 4 kroki. Nie podeszła aby zapytać, czy w czymś nie pomóc lub doradzić. Dopiero gdy sama podeszłam zapytać czy jest model, którego poszukuję, udzieliła mi kompletnej informacji. Buty tej firmy noszę już wiele lat, mogę tę markę zdecydowanie polecić, natomiast irytujący jest fakt lekceważenia klientów przez obsługę co jest nie tylko problemem w Zielonej Górze, ale także w Szczecinie, gdzie również miałam okazję się o tym na własnej skórze przekonać.
Do odwiedzenia sklepu Diverse zachęciła mnie wystawa, poza dobrze ubranymi manekinami, obniżki w sklepie były wyraźnie widoczne. W środku było czysto i przyjemnie, ubrania porozwieszane kolorystycznie, zgodnie z rodzajem i rozmiarem, ułożone na stolikach z przecenami lub porozwieszane na wieszakach. Po wejściu, pomimo że w sklepie panował niewielki ruch, nikt z obsługi do mnie nie podszedł i nie zapytał, czy w czymś nie pomóc. Po wybraniu kilku rzeczy do przymierzenia, w drodze do przymierzalni, podeszłam do kasy, gdzie stała dwójka z obsługi, i sama zapytałam, czy mogę te ubrania przymierzyć. Podczas pobytu w przymierzalni również nikt z obsługi nie podszedł i nie zapytał czy wszystko w porządku, i czy rozmiary są odpowiednie. Wychodząc oddałam wszystkie ubrania ekspedientce, podziękowałam i poprosiłam o ich odwieszenie. Na do widzenia nie usłyszałam żadnego słowa. Planuję jednak ponownie wybrać się na zakupy do tego sklepu, jednak nie ze względu na przyjemność kupowania w nim, tylko z racji faktu, iż jest to jedyny sklep tej firmy w Zielonej Górze.
Weszłam do apteki kupić kremy dermatologiczne. Wygląd wnętrza bez zastrzeżeń, w lokalu czysto, panuje ład i porządek, farmaceutki i konsultantki ubrane w białe fartuchy, każda posiadała identyfikator. Panie przy stoisku z kosmeceutykami od razu mnie obsłużyły i doradziły wybór kremów. Następnie skierowały mnie do stoiska z kasą. Początkowo, jak weszłam, gdy była mała kolejka było otwarte tylko jedno stanowisko, lecz gdy tylko "ogonek" zaczął się wydłużać otworzone zostały kolejna dwa stanowiska. Obsługa byłą szybka i sprawna. Wyszłam zadowolona i myślę, że przy następnej okazji ponownie skorzystam z usług tej apteki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.