Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: chupacabra

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Ponieważ otrzymałam list od operatora informujący mnie o możliwości wcześniejszej wymiany telefonu i skorzystania z promocyjnych taryf dla 'starych' klientów udałam się do wskazanego w liście salonu. Gdy weszłam akurat zwolniło się miejsce i zostałam obsłużona przez jednego z konsultantów. Pan szybko zorientował się w mojej sytuacji i zaoferował zmianę taryfy oraz kilka telefonów z półki cenowej wyznaczonej przeze mnie. Jeżeli chodzi o taryfy był dobrze przygotowany, potrafił w sposób jasny przedstawić ofertę firmy i wytłumaczył wszystkie moje wątpliwości. Co się zaś tyczy telefonów... pomijając fakt, że firma Plus bardziej dba o nowych klientów, proponując im lepsze telefony po niższej cenie, Pan starał się wybrnąć z lawiny pytań z mojej strony porównując 3 zaproponowane mi telefony, jednak nie powiedział prawdy co do telefonu o który zapytałam- a mianowicie na pytanie czy wybrany telefon jest awaryjny, Pan odpowiedział że nie, nikt go do tej pory nie zwrócił. Ale, kiedy na początku naszej rozmowy weszła Pani z córka i poza kolejką zapytała się czy telefon, który oddawała do reklamacji, jest już do odebrania (dokładnie ten model, o który pytałam) tenże Pan odpowiedział, że już jest, wyciągnął go spod biurka i podał innej konsultantce do wypisania faktury. Zwątpiłam w jego prawdomówność co do mnie. Po dokonaniu już wyboru Pan zaoferował jeszcze kupno karty pamięci i pokrowca, zgodziłam się. Jednak po wyjściu miałam mieszane odczucia co do zawartej transakcji. Zwątpiłam w to, czy ten telefon wytrzyma próbę czasu i spełni moje oczekiwania.