Interesuje się kupnem telewizora i stwierdzam że w tym sklepie można liczyć na pomoc ale nie na 100%Osoba z obsługi na tym stanowisku wydaje się kompetentna ale jednak na kilka pytań odpowiedziała nie do końca wyczerpująco ,przy tym jest szalenie miła , i ma w sobie dużo uroku. Super się z tym sprzedawcą rozmawia. Mam tylko jeden zarzut: jeżeli czegoś nie wiem... to mówię :nie wiem , ale się dowiem :}, Sprzedawca powinien dla porównania pokazać kilka modeli tej samej klasy telewizorów, ale różnych firm, dla mnie tego był za mało
Panie przy obsłudze są nie obecne \ nie utrzymują kntaktu wzrokowego nie uśmiechają się\ nie zależy im tylko nie wiem czy na pracy czy na klientach. Postawa bierna bez motywacji bez dobrego wrażenia. Jakość bylejaka. W sklepie jest czysto, na pułkach pełno towaru ale trudno jest dopatrzeć się ceny piwa np w lodówce bo jest straszny bałagan.Wszędzie jest czysto na pułkach jest porządek \oprócz cen\. Ceny w sklepie różne w zależności od promocji.
Obsługa jest bardzo miła tyle razy ile miałam kłopot z telefonem albo uruchomieniem jakiejkolwiek usługi zawsze mogłam liczyć na personel. Kilka razy musiałam zgłosić reklamację a oni zawsze potrafili pomóc mi w moim kłopocie i zrobili w mojej sprawie więcej niż bym mgła się spodziewać . . Jedyna rzecz jaką mogłabym zarzucić to to że reklamacja trwała ok 30 dni .. Obsługa jest kompetentna zawsze potrafi mi wyjść na przeciw i dobrać do moich potrzeb odpowiednią ofertę. Jeszcze się nie zdarzyło żebym wyszła z punktu nie zadowolona.
Będąc na zakupach w Kauflandzie zauważyłam bardzo niepokojącą rzecz pracownicy nie potrafili mi pomóc nie wiedzą bardzo często jaki towar się sprzedaje w sklepie nie potrafią mniej więcej ocenić gdzie go szukać czy jest na sklepie na półce czy w promocji. Żeby dostać rzetelną informację trzeba się zgłosić do punktu obsługi w którym trzeba czekać ok 5 min bo panie obsługują reklamację, faktury, i tp na jakąkolwiek informację na temat pożądanego produktu. Pracownicy są mili i uprzejmi
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, jakie Panią spotkały w trakcie wizyty w markecie. Pragniemy poinformować, iż Pani opinia została skierowana do dyrekcji marketu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.