Jestem klientem Cyfrowego Polsatu już od ponad 2 lat. Jednak w ostatnim czasie mam zbyt mało czasu na oglądanie tv, wiec postanowiłam zlikwidować daną usługę (abonament w Cyfrowym Polsacie). Z racji tego, że w naszym mieście nie istnieje główna siedziba firmy, a jedynie jej punkty postanowiłam udać się do tego właśnie punktu, aby zasięgnąć informacji jak to też zrobić. Za biurkiem siedział młody chłopak, który właśnie spożywał obiad, więc musiałam chwilę poczekać, aż się mną zajmie. Następnie wszystko dokładnie wyjaśniłam Panu, po czym on stwierdził, że niestety nie może mi pomóc dopóki nie znajdę umowy i wówczas mam ponownie wrócić do niego (gdyż stwierdził, że w systemie nie mają danych kiedy kończy się umowa). Po odnalezieniu umowy ponownie wróciłam do punktu. Pan (ten sam) spojrzał i stwierdził, że pozostało mi tyle i tyle czasu, a następnie muszę napisać list do Warszawy z rezygnacją z usługi. Chciałam się jeszcze zapytać kilka rzeczy odnośnie dekodera, anteny, terminu wypowiedzenia i ewentualnych opłat z tym związanych, ale niestety Pan nie miał dla mnie czasu i kazał dokładnie przeczytać umowę (min10 stron, drobnym maczkiem).
Podczas zakupów w danym sklepie chciałam zwrócić uwagę na obsługę. Jest to jeden z moich ulubionych sklepów ze sprzętem elektronicznym i tak naprawdę w mieście jest ich wiele ale ten cenię za profesjonalną i miłą obsługę. Ostatnio wybrałam się zakupić depilator tak naprawdę nie miała za dużej wiedzy o tym sprzęcie, ale wyprawa do sklepu okazała się strzałem w 10. Ekspedientka z uśmiechem na twarzy spokojnie i powoli wyjaśniła mi działanie i funkcje chyba z 15 depilatorów, uważnie słuchała moich wskazówek i uwag i potrafiła dostosować moje wymagania do produktu, który w końcu udało nam się znaleźć. Było to dla mnie bardzo ważne, gdyż na pewno ponownie wrócę do tego sklepu ze względu na sympatyczną obsługę, która posiada fachową wiedzę i zawsze potrafi sprostać wymaganiom klienta.
Ostatnio jestem dość częstym gościem tego lokalu, a to dlatego, że chciałam sprawdzić czy ponownie powtórzy się sytuacja, która spotykała mnie już dwukrotnie, a mianowicie sprzątanie podczas spożywania posiłku. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca, ale niestety trafiłam, na bardzo niemiłą obsługę, co tak naprawdę bardzo mnie zaskoczyło. Kasjerka była znudzona, zero uśmiechu i wogóle nie miała ochoty przedstawić mi oferty lokalu (na ogół gdy zamawiam coś z różnych elementów osoby proponują to w zestawie i jest wówczas taniej). Gdy o coś prosiłam musiałam powtarzać dwa razy bo niestety kasjerka była zajęta rozmową z kolegą w czasie obsługi, a na koniec nie otrzymałam jednej rzeczy z zestawu i musiała się upomnieć oraz zamawiać kawę kasjerka nie pomysłała, że muszę czymś pomieszać cukier. Na szczęście kasjerka obsługująca obok była bardziej skupiona i na tyle miła, że podała mi łyżeczkę.
W tej obserwacji chciałam się skupić na personelu sprzątającym. Kilkanaście miesięcy temu również poruszałam tą kwestię (byłam wówczas w Łodzi), ale widzę że problem ten jest również w Częstochowie. Zakupiłam wraz ze znajomymi jedzenie po czym usiedliśmy przy stoliku, który czysty, ale spożywając posiłek pani, która sprzątała bardzo usilnie próbowała posprzątać wówczas podłogę więc szorowała brudnym mopem pod naszymi nogami co było naprawdę mało przyjemne, a wręcz irytujące. Nie dotyczyło to tylko nas tego samego doświadczyła kilka stolików obok. Bardzo lubię tą markę, ale jeśli powtórzy sie to po raz trzeci to przestanę jadać w Mcdonaldzie. Wolę poczekać dłużej na jedzenie niż zjeść je w denerwującej atmosferze.
Właśnie jestem w trakcie remontu, więc wybrałam się do sklepu po materiały budowlane. Oczywiście na sali sprzedaży były tylko z dwie/trzy osoby z obsługi, które ciągle gdzieś biegały i w ogóle nie były zainteresowane klientami, a gdy któryś klient podchodził (w sumie to dobiegł) do pracownika chcąc zapytać o towar odpowiedź była krótka:"Nie jestem odpowiedzialny za ten dział.". Podobnie było ze mną znalazłam pewną promocję na panele, gdy w końcu udało mi się cudem odnaleźć pracownika i zapytać o ta promocję usłyszałam tą samą odpowiedź z dodatkowym :"Jak nie ma wywieszki to nie ma promocji.". Postanowiłam się nie poddawać i spróbować ponownie tym razem zauważyłam, że pracownik stoi przy stoisku z panelami, więc uznałam, że może coś uda mi się załatwić, ale niestety usłyszałam tylko:"Ja tu tylko wywożę panele.". No i tak zakończyła się moja wizyta w tym sklepie, do którego na pewno już nie wrócę, a panele kupiłam w innym markecie.
W dzień wyjazdu na wakacje tankowałam paliwo na stacji Statoil. Była wczesna godzina i nie miałam dobrego humoru. Jednak gdy weszłam do sklepu zostałam miło zaskoczona. Kupiłam kawę i podeszłam do kasy przy której pomimo wczesnej godziny rannej obsługująca mnie ekspedientka była bardzo sympatyczna. Pytała gdzie się wybieram na wakacje, że pogoda zapowiada się ładna itd. Bardzo miło zostałam obsłużona i przy porannej kawie odbyłam miłą rozmowę, która od razu poprawiła mi humor. Dodam, że obsługująca mnie Pani z uśmiechem znosiła moje marudzenie w kwestii zakupów.
Ostatnio wybrałam się na zakupy w celu nabycia nowych butów. Po drodze wstąpiłam do Galerii Łódzkiej, do sklepu CCC. Dość długo chodziłam po sklepie jednak żadna z ekspedientek do mnie nie podeszła i nie zaproponowała pomocy, choć wielokrotnie je mijałam. W końcu wybrałam sama obuwie po czym zapytałam jedną czy jest większy numer odpowiedziała, że tak i podała mi go szybko uciekając i nie czekając, czy but rozmiar będzie odpowiedni i czy nie będę potrzebować pomocy. Następnie udałam się do kasy przy której zostałam obsłużona dość chłodno, szybko i bez większych emocji.
Lokal bardzo czysty (ciągle sprzątająca Pani - co trochę irytuje, gdyż nie lubię jak w czasie posiłku ktoś plącze mi się pod nogami). Kasjerzy obsługują bardzo sprawnie i szybko, nie było nawet problemu ze zmianą zamówienia. Jedynym minusem jest brak polecenia jakiegoś produktu osobom niezdecydowanym (kasjerzy grzecznie stoją i czekają aż klient się w końcu zdecyduje). Jeśli chodzi o ceny według mnie nie są najniższe, no i troszkę nieprzystosowane do produktów (ich wielkości).
moze mina juz dosc dlugi okres bo bylo to w zeszylm roku ale chcialam podzilic sie swoimi spostrzezeniami na temat tego lokalu. wiele do zyczenia pozostwia jedzenie wlasciciel stawia na ilosc a nie na jakosc, moze i jedzenie jest ladnie przybrane ale jesli chodzi o jego smak pozostawia wiele do zyczenia, tak jak i jego swiezosc. obsluga owszem szybka i sprawna, lokal czysty ale wystroj bez rewelacji
bardzo czesto przyjezdzam tam na posilek. ceny nie sa wygorowane, a jedzenie przepyszne. zawsze pieknie podane i solidne porcej. obsluga jest bardzo sympatyczna i wytrzymuje wszelkie marudzenie klientow. lokal ten organizuje rowniez liczne imprezy okolicznosciowe na ktorych rowniez bylam. nie mam zadnych zastrzezen zawsze jest czysciutko panie z obslugi bardzo mile i sympatyczne. przygotowane potrawy smakuja i wygladaja wysmienicie
pomimo dużych kolejek personel wykonuje prace szybko i solidnie. obsługa sympatyczna, zawsze służy pomocą.
personel bardzo dokładnie udziela wszelkich informacji o różnych promocjach. klienci sa zawsze informowani o nadchodzacych zmianach telefonicznie np wymiana karty do bankomatu.
duzy porzadek w placowce.
przy zawieraniu licznych transakcji kazdy klient traktowny jest indywidualnie, personel wszystko spokojnie tlumaczy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.