Opinia użytkownika: blanka_3
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Jestem klientem Cyfrowego Polsatu już od ponad 2 lat. Jednak w ostatnim czasie mam zbyt mało czasu na oglądanie tv, wiec postanowiłam zlikwidować daną usługę (abonament w Cyfrowym Polsacie). Z racji tego, że w naszym mieście nie istnieje główna siedziba firmy, a jedynie jej punkty postanowiłam udać się do tego właśnie punktu, aby zasięgnąć informacji jak to też zrobić. Za biurkiem siedział młody chłopak, który właśnie spożywał obiad, więc musiałam chwilę poczekać, aż się mną zajmie. Następnie wszystko dokładnie wyjaśniłam Panu, po czym on stwierdził, że niestety nie może mi pomóc dopóki nie znajdę umowy i wówczas mam ponownie wrócić do niego (gdyż stwierdził, że w systemie nie mają danych kiedy kończy się umowa). Po odnalezieniu umowy ponownie wróciłam do punktu. Pan (ten sam) spojrzał i stwierdził, że pozostało mi tyle i tyle czasu, a następnie muszę napisać list do Warszawy z rezygnacją z usługi. Chciałam się jeszcze zapytać kilka rzeczy odnośnie dekodera, anteny, terminu wypowiedzenia i ewentualnych opłat z tym związanych, ale niestety Pan nie miał dla mnie czasu i kazał dokładnie przeczytać umowę (min10 stron, drobnym maczkiem).