Celem wizyty w banku było zamknięcie konta oszczędnościowego. Po mimo 4 stanowisk obsługi należało odczekać w kolejce około 15 minut. Pracownica obsługi klienta kompetentnie podeszła do mojej sprawy. Mimo chęci zamknięcia konta nie przedstawiła mi żadnej oferty w celu utrzymania klienta. Jednakże wykonała telefon, nie wiem do kogo, i przekazała mi słuchawkę. Osoba po drugiej stronie słuchawki przedstawiła mi ofertę w celu przekonania mnie do zmiany decyzji, ale z niej nie skorzystałem. Pani z obsługi była miła i rzeczowa, na zakończenie rozmowy dała mi wizytówkę i zaproszenie do niej do banku gdybym zmienił jednak zdanie i w przyszłości chciał założyć konto w WBKu.
Celem wizyty w salonie był zakup mebli kuchennych. Przed wizytą umówiłem się telefonicznie z projektantem gdyż interesował mnie również projekt kuchni. Mimo wcześniejszego umówienia wizyty musiałem czekać na projektanta 10 min. W czasie prezentacji projektu kuchni projektant odebrał tel. komórkowy i przeprowadził przy kliencie prywatną rozmowę. Podczas rozmowy projektant używając argumentacji odpowiadał na moje zastrzeżenia, sam wychodził z inicjatywą i proponował rozwiązania aczkolwiek sama prezentacja była średnio rozbudowana, zostałem również poinformowany o dodatkowych usługach. W salonie trwał remont co niestety było uciążliwe dla klienta gdyż poruszanie się po salonie było utrudnione oraz było dość głośno.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.