Opinie użytkownika (2)

Celem wizyty w...
Celem wizyty w banku było zamknięcie konta oszczędnościowego. Po mimo 4 stanowisk obsługi należało odczekać w kolejce około 15 minut. Pracownica obsługi klienta kompetentnie podeszła do mojej sprawy. Mimo chęci zamknięcia konta nie przedstawiła mi żadnej oferty w celu utrzymania klienta. Jednakże wykonała telefon, nie wiem do kogo, i przekazała mi słuchawkę. Osoba po drugiej stronie słuchawki przedstawiła mi ofertę w celu przekonania mnie do zmiany decyzji, ale z niej nie skorzystałem. Pani z obsługi była miła i rzeczowa, na zakończenie rozmowy dała mi wizytówkę i zaproszenie do niej do banku gdybym zmienił jednak zdanie i w przyszłości chciał założyć konto w WBKu.

bbiart

09.10.2012

Santander Bank Polska

Placówka

Piła, ul. Sikorskiego 81

Nie zgadzam się (0)
Celem wizyty w...
Celem wizyty w salonie był zakup mebli kuchennych. Przed wizytą umówiłem się telefonicznie z projektantem gdyż interesował mnie również projekt kuchni. Mimo wcześniejszego umówienia wizyty musiałem czekać na projektanta 10 min. W czasie prezentacji projektu kuchni projektant odebrał tel. komórkowy i przeprowadził przy kliencie prywatną rozmowę. Podczas rozmowy projektant używając argumentacji odpowiadał na moje zastrzeżenia, sam wychodził z inicjatywą i proponował rozwiązania aczkolwiek sama prezentacja była średnio rozbudowana, zostałem również poinformowany o dodatkowych usługach. W salonie trwał remont co niestety było uciążliwe dla klienta gdyż poruszanie się po salonie było utrudnione oraz było dość głośno.

bbiart

08.10.2012

Black Red White

Placówka

Piła, Poznańska 22b

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi