Opinie użytkownika (2)

Personel- Na pierwszy...
Personel- Na pierwszy rzut oka, dostrzegamy wysokie kompetencje personelu połączone z zaangażowaniem oraz schludnym wyglądem każdego pracownika- począwszy od barmana, technika, krupiera, skończywszy na tak zwanych inspektorach, kierownikach, managerach- po dłuższych obserwacjach szybko dostrzegamy jak wygląda polityka firmy w odniesieniu do Klienta i szybko orientujemy się, że umiejscowiono nas w hierarchii. Hierarchia oraz typologia Klienta wyznacza standardy jakości obsługi. Kasyno jest najbardziej jaskrawym przykładem tego jak pieniądz wpływa na motywację pracownika. To "dobrze" dla targetu tej firmy, ponieważ w trosce o zatrzymanie docelowego Klienta, kasyno oferuje wiele dodatkowych "atrakcji" oraz nie fajnie dla "zwykłego Klienta", który traktowany jest zazwyczaj w sposób- w najlepszym wypadku- obojętny = nie profesjonalny.

audyt

12.10.2009

Casinos Poland

Placówka

Poznań, Al. Niepodleglosci 36

Nie zgadzam się (23)
Produkt- Tesco oferuje...
Produkt- Tesco oferuje szeroki wachlarz produktów na "każdą kieszeń", co jest kluczową zaletą tego marketu. Promocja/reklama firmy: produkt sprzedaje się sam, odpowiednio dobrany target przyciągany za pomocą skutecznej reklamy oraz karty lojalnościowej "Club Cart ", duży plus dla marketingu za wprowadzenie innowacji w tej dziedzinie na Polskim rynku. Personel- nie przeszkolony i ewidentnie nie zmotywowany do udzielania podstawowych informacji nie mówiąc o polecaniu konkretnych rozwiązań. Dobrym przykładem jest Pan do którego wysłano mnie z "punktu informacyjnego", w celu uzyskania fachowych wskazówek przy zakupie nawigacji (GPS). Ta fachowa wskazówka to : "nie używam tego, więc nie wiem". Moje pytania doprecyzowujące nie przekonały Pana do udzielenia mi jakiejkolwiek informacji. Jeżeli chodzi o miejsce- market niczym nie wyróżniający się od innych- nie zaskakuje pomysłem na wnętrze, ale również nie narzekam na chaos, produkty poukładane. Zdarzają się wpadki takie jak przeterminowany nabiał lub szyld informujący o promocji z 17 zł i 99 gr na 17 zł i 99 gr. Natomiast w opozycji do braku kompetencji personelu nie stanowi to zasadniczego problemu.

audyt

09.10.2009

Tesco

Placówka

Poznań, Opieńskego 1

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi