Casinos Poland

(4.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 12)

Dnia 24.03. wybrałem...
Dnia 24.03. wybrałem się do Casinos Poland we Wrocławiu przy hotelu Park Plaza. Od wejścia zostałem bardzo mile zaskoczony mianowicie pani siedząca na recepcji naprawdę serdecznie mnie przywitała. Gdy sprawdziła datę mojej ostatniej wizyty co okazało się bardzo odległą datą otrzymałem firmowy upominek na zachęcenie na częstsze odwiedzanie.Więc na początek wielki plus. Po przejściu rejestracji, przeszedłem się po sali. Po chwili zostałem zauważony przez kierownika zmiany. Podszedł, przedstawił się po czym zaproponował coś do picia, oraz spróbowania swoich sił w jakiejś grze dostępnej w Kasynie. Kolejny wielki plus. Barmanka, która mnie obsługiwała była również bardzo miła, schludnie ubrana, naprawdę porządnie. Sama zaproponowała drinka oraz podała jego skład. Otrzymując drinka skierowałem się do stołu zaobserwować krupierów. Usiadłem przy stole do ruletki, krupier od razu mnie zauważył. Zapytał się czy będziemy grali. Poprosiłem, żeby mi wytłumaczył na czym ta gra polega. Niestety albo trafiłem na młodego krupiera niewiedzącego dokładnie o co tak naprawdę chodzi w tej grze albo miał wielkie problemy z wyrażaniem. Nie zrozumiałem z tego co mówił praktycznie nic, przy czym sprawiał wrażenie, że mówienie o tym sprawia mu wielką trudność - i to była chyba jedyna niemiła sytuacja, która mnie tam trafiła. Wychodząc zostałem miło pożegnany przez wcześniej wspomniana pani recepcjonistka. Ogólne wrażenie mocne 4

Łukasz_1018

25.03.2010

Placówka

Wrocław, Park Plaza

Nie zgadzam się (17)
Plusy: - Porządek, - Świetny...
Plusy: - Porządek, - Świetny wystrój, - Ergonomiczne, dobrej konstrukcji aparaty do gier, - Miła, nienatrętna obsługa, - Dobra wentylacja, Minusy: - Opłata za wejście do kasyna, o której się nie informuje przy wejściu. - Bardzo dobrze widoczni, chodzące śladami ochroniarze, co stwarza atmosferę nie komfortu.

zarejestrowany-uzytkownik

30.11.2009

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie, Hotel Mariott 65/79

Nie zgadzam się (21)
Personel- Na pierwszy...
Personel- Na pierwszy rzut oka, dostrzegamy wysokie kompetencje personelu połączone z zaangażowaniem oraz schludnym wyglądem każdego pracownika- począwszy od barmana, technika, krupiera, skończywszy na tak zwanych inspektorach, kierownikach, managerach- po dłuższych obserwacjach szybko dostrzegamy jak wygląda polityka firmy w odniesieniu do Klienta i szybko orientujemy się, że umiejscowiono nas w hierarchii. Hierarchia oraz typologia Klienta wyznacza standardy jakości obsługi. Kasyno jest najbardziej jaskrawym przykładem tego jak pieniądz wpływa na motywację pracownika. To "dobrze" dla targetu tej firmy, ponieważ w trosce o zatrzymanie docelowego Klienta, kasyno oferuje wiele dodatkowych "atrakcji" oraz nie fajnie dla "zwykłego Klienta", który traktowany jest zazwyczaj w sposób- w najlepszym wypadku- obojętny = nie profesjonalny.

audyt

12.10.2009

Placówka

Poznań, Al. Niepodleglosci 36

Nie zgadzam się (23)

Casinos Poland

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Casinos Poland?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie!