Opinia użytkownika: audyt
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Produkt- Tesco oferuje szeroki wachlarz produktów na "każdą kieszeń", co jest kluczową zaletą tego marketu. Promocja/reklama firmy: produkt sprzedaje się sam, odpowiednio dobrany target przyciągany za pomocą skutecznej reklamy oraz karty lojalnościowej "Club Cart ", duży plus dla marketingu za wprowadzenie innowacji w tej dziedzinie na Polskim rynku. Personel- nie przeszkolony i ewidentnie nie zmotywowany do udzielania podstawowych informacji nie mówiąc o polecaniu konkretnych rozwiązań. Dobrym przykładem jest Pan do którego wysłano mnie z "punktu informacyjnego", w celu uzyskania fachowych wskazówek przy zakupie nawigacji (GPS). Ta fachowa wskazówka to : "nie używam tego, więc nie wiem". Moje pytania doprecyzowujące nie przekonały Pana do udzielenia mi jakiejkolwiek informacji. Jeżeli chodzi o miejsce- market niczym nie wyróżniający się od innych- nie zaskakuje pomysłem na wnętrze, ale również nie narzekam na chaos, produkty poukładane. Zdarzają się wpadki takie jak przeterminowany nabiał lub szyld informujący o promocji z 17 zł i 99 gr na 17 zł i 99 gr. Natomiast w opozycji do braku kompetencji personelu nie stanowi to zasadniczego problemu.