Opinia użytkownika: audyt
Dotycząca firmy: Casinos Poland
Treść opinii: Personel- Na pierwszy rzut oka, dostrzegamy wysokie kompetencje personelu połączone z zaangażowaniem oraz schludnym wyglądem każdego pracownika- począwszy od barmana, technika, krupiera, skończywszy na tak zwanych inspektorach, kierownikach, managerach- po dłuższych obserwacjach szybko dostrzegamy jak wygląda polityka firmy w odniesieniu do Klienta i szybko orientujemy się, że umiejscowiono nas w hierarchii. Hierarchia oraz typologia Klienta wyznacza standardy jakości obsługi. Kasyno jest najbardziej jaskrawym przykładem tego jak pieniądz wpływa na motywację pracownika. To "dobrze" dla targetu tej firmy, ponieważ w trosce o zatrzymanie docelowego Klienta, kasyno oferuje wiele dodatkowych "atrakcji" oraz nie fajnie dla "zwykłego Klienta", który traktowany jest zazwyczaj w sposób- w najlepszym wypadku- obojętny = nie profesjonalny.